peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54079 Jäsentä
154485 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

VDSL2 nettiyhteys ei toimi Telewell TW-EAV510v2 modeemin kanssa



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎13-03-2019
Kirjoituksia: 1
1/2

VDSL2 nettiyhteys ei toimi Telewell TW-EAV510v2 modeemin kanssa

Moro,

 

Olen käyttänyt aikaisemmin VDSL2 nettiyhteyttäni Zyxel VMG1312-B10A modeemin kanssa onnistuneesti. Kumminkin sama nettiyhteys ei enää toimi uudella Telewell TW-EAV510v2 modeemilla vaikka siihen on asennettu uusimmat päivitykset ja palautettu sen jälkeen tehdasasetuksille.

 

Voisitteko tarkastaa onko liittymässäni joku ongelma tätä modeemia koskien, kuten esimerkiksi on tehty allaolevassa ketjussa?

 

https://yhteiso.telia.fi/t5/Kysy-ja-keskustele-palstan/Kayttoonotto-onglemia-TW-EAV510/td-p/67323

0 tykkäystä
1 vastaus
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 420
2/2

Vs: VDSL2 nettiyhteys ei toimi Telewell TW-EAV510v2 modeemin kanssa


@Jake531  kirjoitti:

Moro,

 

Olen käyttänyt aikaisemmin VDSL2 nettiyhteyttäni Zyxel VMG1312-B10A modeemin kanssa onnistuneesti. Kumminkin sama nettiyhteys ei enää toimi uudella Telewell TW-EAV510v2 modeemilla vaikka siihen on asennettu uusimmat päivitykset ja palautettu sen jälkeen tehdasasetuksille.

 

Voisitteko tarkastaa onko liittymässäni joku ongelma tätä modeemia koskien, kuten esimerkiksi on tehty allaolevassa ketjussa?

 

https://yhteiso.telia.fi/t5/Kysy-ja-keskustele-palstan/Kayttoonotto-onglemia-TW-EAV510/td-p/67323


Heippa @Jake531 ! Mukava kun löysit meidät uudelleen ja tulit tänne Telia Yhteisöön keskustelemaan kanssamme Hymiö Onnellinen

 

En pääse tästä katsomaan asiakastietojasi ja kysyisinkin sinulta, että oletko kokeillut toista modeemia nettiyhteyden osalta / toista nettikaapelia? Jos toista modeemia olet testannut ja nettiyhteyttä ei löydy - toivoisin, että olisit meihin suoraan yhteydessä tekemällä Häiriöilmoituksen tai jos tarvitset apuja asetusten kanssa, niin meidän asiantuntijapalvelu Telia Helppi tarvittaessa auttaa. 

0 tykkäystä