Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 62898
Kirjoituksia 171901

VDSL2 pätkii



Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎16-04-2020
Kirjoituksia: 7
1/7

VDSL2 pätkii

Joskus aamun tai viime yön aikana katkennut nettiyhteys kokonaan (aamulla internet sekä dsl valot olivat poissa)

Reboot  >>> 192.168..../status - PTM0 - DOWN

Joskus klo 10, reboot >>> internet, dsl valot päällä. 192.168.../status - PTM0 - UP

Mutta 1-5 min välein netti pätkii.

OH frame errors   >500 (ennen 0)

Total UAS             >50 (ennen 0)

Ennen 2 viikkoa kaikki oli kunnossa

 

TW-EAV510 AC (b)

 

0 tykkäystä
6 vastausta
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎16-04-2020
Kirjoituksia: 7
2/7

Vs: VDSL2 pätkii

Ilmeisesti joku on ilmoittanut jo

 

 00940
Alueellinen vika verkossa, korjaustoimet on aloitettu.Laajakaista, Tv16.4.2020 klo 04:0616.4.2020 klo 10:06

 

Silti vielä pätkii välillä, pingin avulla testattu klo 14.30

0 tykkäystä
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎22-01-2019
Kirjoituksia: 332
3/7

Vs: VDSL2 pätkii

Kun omat laitteet ja kytkennät on tarkistettu niin häiriötä voi tiedustella teknisen asiakaspalvelun kautta.

Kun vika on verkossa ja oireena on pätkiminen vika yleensä paikallistuu kiinteistökytkimelle.

Olithan jo vikailmoituksen kerennyt tilanteesta jättää, jotta saat sms-viestin korjauksen valmistumisesta?

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎16-04-2020
Kirjoituksia: 7
4/7

Vs: VDSL2 pätkii

En minä jättänyt itse, koska onglema oli jo tiedossa koko 00940 aluella

mutta nyt kun ilmoitus on jo poistettu HÄIRIÖKARTTAsta, katsotaan vielä illan asti miten menee

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎16-04-2020
Kirjoituksia: 7
5/7

Vs: VDSL2 pätkii

Joo ei oo mitään muuttunut. pinganut gugl 7 tuntia, ohessa on loki

 

https://gofile.io/?c=NsLhO2

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎16-04-2020
Kirjoituksia: 7
6/7

Vs: VDSL2 pätkii

Joo eli keskiviikosta lähtien taloyhtiölaajakaista pätkii ja joka toinen päivä on *Alueellinen vika verkossa, korjaustoimet on aloitettu*, nykyineen toimeenpite arviodeen mukaan kestää melkein 2 vrk, kysymys on seuravaa: aiotkoo Telia jonkun tavalla hyvittää *kärsimykset* tai ainakin yrittää korja ongelma niin ettei tarvitse joka toinen vuorokausi mennä paikalle, johtoja silitä sekä kytkimet koputtaa?

0 tykkäystä
Highlighted
Telialainen
Rekisteröitynyt: ‎08-04-2019
Kirjoituksia: 368
7/7

Vs: VDSL2 pätkii

Korjaamme tiedossamme olevat häiriöt ja seuraamme korjauksen vaikutuksia, jotta häiriö on varmasti poistunut. En saanut näillä tiedoilla vielä varmaa tietoa, onko tämä kyseinen häiriöilmoitus jo kuitattu valmiiksi vai onko tämän selvitys vielä kesken.

Jotta saat ajankohtaisimman tiedon korjauksen etenemisestä, suosittelen ottamaan meidän asiakaspalveluun yhteyttä ja / tai kirjamaan häiriöilmoituksen liittymän toiminnasta. Valitse Laajakaista alta yhteytesi ja valinta "Tee vikailmoitus".  Ilmoitus liitetään laajempaan häiriöön ja saat tietoa sen korjauksesta tekstiviestein.

Toimimaton yhteys on peruste hyvityksiin, joista voit myös keskustella asiakaspalvelumme kanssa. Hyvitys katsotaan aina tapauskohtaisesti ja vasta sitten, kun häiriö on korjattu ja häiriön pituus tiedetään tarkkalleen. Häiriön ajanjakson pituus vaikuttaa hyvityksen määrään.

0 tykkäystä