Vaihtoehto Thomson TG789vn laitteelle

  • 2 November 2016
  • 7 kommenttia
  • 1 katselukerta

Heissan. Kyseinen laite ollut jokusen vuoden. Ja Wi-Fi aika epäluotettava. Samsungin uudet tabletti ei oikein toimi. Mikä olisi hyvä vaihtoehto soneran verkkoon? Joka kans toimisi. Ja mikä on viimeisin firmware laitteelle


7 kommenttia

Morjens!

Viimesin firmis Thomsonille on 10A32. Jos boksissa on vanhempi firmis päivityksen voi pyytää vikailmoituksen kautta.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +9
Itse hankin tuon samaisen tilalle telewell tw-eav510v4. Säätö varaa on aika tavalla myös langattomalle verkolle. Tosin telewellin laatu ei ole ihan sitä samaa mitä se aikoinaan oli. Asus:sin laitteita ovat myös monet kehuneet, ei ole omia kokemuksia. Tosin jos on Sonera viihde ei ole oikein muuta vaihtoehtoa, kuin nuo soneran laitteet. Ne muut kun vaatii sitten paljon säätämistä.
Kunniamerkki +14
Itse olen Mikrotikin laitteista pitänyt, hyvin ainakin tähän asti kaikki toiminut.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

@tilasto kirjoitti:
Itse olen Mikrotikin laitteista pitänyt, hyvin ainakin tähän asti kaikki toiminut.

Sonera Viihde toimii Mikrotikillä, hyvin toimii paitsi huomannut yhden vian että ei suostu latamaan uutta versioo digiboksiin eikä uusin Arris suostu boottaamaan suoraan... Toki kun jättää valmiustilaan eli ei katkaise virtoja pelittää... Eli aika harva nyt vetää kai kaikkia johtoja irti. 


 


Pitää tutkia mikä vika siinä, valittaa ettei saa Multicast ryhmään yhteyttä...

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +9

@tilasto kirjoitti:
Itse olen Mikrotikin laitteista pitänyt, hyvin ainakin tähän asti kaikki toiminut.
Mistäs tuollaisen hankit ? Taitaa olla ihan reititin, ei siis käy vdsl linjaan. Tuosta telewell:istä saa irti molemmat. On siis Adsl/Vdsl2/ethernet wan.
Kunniamerkki +14

Juu, onhan siinä tollasta pientä ongelmaa mutta toistaiseksi niiden kanssa paremmin tullut toimeen kun thomsonin.

avalte: pyydä thomsoni 4 portti siltaavaksi ja siihen reititin kiinni ja sen taakse sitten muut laitteet. Kyllä se thomsoni sen modeemina toimimisen ihan riittävän hyvin hoitaa. Näin on itselläkin, tosin Inteno kyseessä mutta ihan yhtä huono sekin on. Ostin muistaakseni ihan huuto.netistä kun joku uusia myi siellä kerran.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +9
Aikanaan tappelin thomsonin kanssa oli vuokra laite, lähetin takaisin Soneralle. Telewellillä mennään. Ei ole kuin mobilli viihde niin ei haittaa. Vdsl2 ethernet muuntimet oli aikoinaan aika tyyriitä, en raskinut ostaa. Nyt noita ei enää oikein saa mistään.

Vastaa