Valokuitu edelleen poikki

  • 27 April 2020
  • 1 kommentti
  • 6 katselukertaa

Onko mitään tehtävissä kun lauantaisen häiriön jälkeen verkko edelleen poikki häiriöilmoitukseen ei tule vastausta ja helppikin ruuhkautunut. Omakotitaloon tuleva pääteyksikkö vilkuttaa keltaista ja modeemi status myös vilkuttaa keltaista. Kotikonstit kokeiltu: virrat johdot ja resetointi. Töitä pitäisi saada tehtyä...


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Hei @Lejokinen hyvä kun olit kotikonstit jo tehnyt. Tympeä kuulla ettei niistä tällä kertaa ollut apua. Nyt seuraavana olisi syytä jättää häiriöilmoitus liittymän toimimattomuudesta.


 


Häiriöilmoituksen voit jättää soittamalla, chatin tai telia.fi omien sivujen kautta. Varaamme korjaukseen täysin toimimattomassa liittymässä kaksi arkipäivää. Lauantaisen häiriön vuoksi linjamme on ruuhkaantuneet sekä palvelupyynnöissä tavallista suurempi käsittelyaika.


 

Vastaa