Vanhan modeemin palautus

  • 9 December 2015
  • 4 kommenttia
  • 95 katselukertaa

Olin joku viikko sitten yhteydessä asiakaspalveluun ja minulle lähetettiin uusi modeemi vanhan rikkoutuneen tilalle. Ymmärsin, että minulle olisi pitänyt tulla erillisellä viestillä ohjeet, joiden mukaan palauttaa vanha kapine. Viestiä en ole saanut. Uuden modeemin matkassa kyllä tuli jotain palautusohjeita, mutta ymmärsin, että ne koskivat "tilauksen" peruutusta... Voisinko saada ohjeet palautukselle?


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Tiskarijamonen kirjoitti:

Olin joku viikko sitten yhteydessä asiakaspalveluun ja minulle lähetettiin uusi modeemi vanhan rikkoutuneen tilalle. Ymmärsin, että minulle olisi pitänyt tulla erillisellä viestillä ohjeet, joiden mukaan palauttaa vanha kapine. Viestiä en ole saanut. Uuden modeemin matkassa kyllä tuli jotain palautusohjeita, mutta ymmärsin, että ne koskivat "tilauksen" peruutusta... Voisinko saada ohjeet palautukselle?


Hei ja tervetuloa Klaaniin!

 

Helpoiten ja nopeiten saanet henkilökohtaista apua ja vastauksen kysymykseesi Omien Sivujen Chatin kautta tai soittamalla Soneran asiakaspalvelupuhelinnumeroon. 

hei.

Tuli saatua tollainen TG789vn "smart" modeemina.Voiko ton palauttaa suoraan sonera kauppaan koska en tee mitään 100mb porttisilla laitteella kun muu verkko on 1Gb ja laite ei toimi sen paremmin kuin aikaisemmin saatu telewell?.Toi ei käsittääkseni edes tue 30a profiilia?.Miten muuten on mahdollista että soneran oma speedtest väittää nopeudeksi 39.33/12.02 mutta netissä oleva "normaali" speedtest 59.20/12.27?. :)

Tuonne ne laitteet yleensä pitää palauttaa, mutta odottelet varmaan vielä jonkun Soneraisen vastausta. 


 


Palauta laitteet ilmaisena asiakaspalautuksena osoitteeseen:


 


Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 628184
Satamatie 37
37800 Toijala


 


 


@PasiS kirjoitti:

Tuonne ne laitteet yleensä pitää palauttaa, mutta odottelet varmaan vielä jonkun Soneraisen vastausta. 

 

Palauta laitteet ilmaisena asiakaspalautuksena osoitteeseen:

 

Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 628184
Satamatie 37
37800 Toijala

 

 


Tossa ei muuten tullut rj-11 piuhaa,puhelinadapteria ja rj-45 piuhaa mukana.Sonera voisi lisätä ne ainakin uusille asiakkailla koska jos noita ei olisi ollut ennestään niin empä olisi saanut laitetta toimimaan.Tota ei myöskään ilmeisesti pysty tehdas resetoimaan vaan heittää heti upgraden kun pistää kiinni?.Tossahan tulee lappu mukana jossa on toi osoite ja ohjeet kuinka se palautettaan.

Vastaa