World Of Warships Desynkronoi syyttävät ISPtä

  • 6 October 2015
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Terse!

 

Eli tämmönen peli juttu ois kyseessä, Wargaming pelifirma ja heidän tuotoksensa Warships.

Vika on että Pelaajan päässä Laivojen tekstuurit alkavat jäämään serverin hitboxista, ja tämä on heidän mielestään syytä pingin hyppimisestä jonka mukaan peli kompensoi/laskee laivan pistettä. (Omasta mielestäni tämä on vain pelin koodauksen virhe.) Heidän tukensa ei kuitenkaan aio asiaa myöntää ennenkuin ISP on varmistettu pois.

 

Oma vikailmoitus on jo menossa sisään mutta laitan tännekkin jos vaikka joku muukin hyötyisi kesksutelusta täällä ja saisi asiaan varmuutta.

 

Minnehän voisin uploadata ping plotter tiedostot ?

 

Tässä vielä Wargamingin oma viesti:

 

"Server side issues can happen, but it is very unlikely. As you stated the pingplotter files sent seem to be fine. In this case, the problem does not come from our side, but there must be some kind of conflict between your ISP and our servers, as there's a slight ping increase in some points that can cause desynchronizations. May be at that point, the server was not able to process the “ping” orders for any reason, but it should have been already solved. If it ever happens again, do not hesitate to report it and we will investigate it further. I suggest you send your ISP the pingplotter files you sent us, so that they can investigate it and take appropriate action."

 

 


1 kommentti

Hyvä homma, että olit saanut liittymästäsi vikailmoituksen tehtyä. Olitko jo saanut jotain kuittausta meiltä, että löytyikö jotain vikaa täältä päästä? Tämän tyyppiset ongelmat on kyllä usein haasteellisia selvittää, kun niin moni tekijä vaikuttaa pelikokemukseen.

Onko muissa verkkopeleissä ollut samantyyppistä vikaa tässä viime aikoina omalla kohdallasi?

Vastaa