Xbox kylkiäisenä ?

  • 20 December 2018
  • 3 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Tekisisi mieleni aloittaa vuodatukseni klassisella fraasilla: "Kyllä minä niin mieleni pahoitin..."

Olen nyt käynyt parissakin Citymarketissa kolmen päivän aikana. Molemmissa ollut Telian "feissari"-piste.

Silmään pisti molemmissa  iso juliste, joissa luvattiin Xbox tykötarpeineen, kun siirtää laajakaistansa Telialle. Toisessa pisteessä pysähdyin jututtamaan juippeja, jotka olivat siinä "töissä". Sanoin toiselle tyypille, että kyllähän tuollainen kyltti vi**ttaa hiljaistakin miestä, kun itse olen tullut Telian ja sen edeltäjien asiakkaaksi silloin kun se juippi oli vielä haikea häivähdys isänsä silmäkulmassa.

Juippi mäiskytti purkkaa niin, että sylkivaahto tihkui suupielistä ja sanoi: "No nää on niitä kampanjoita..."

Tässähän on Xboxia suurempikin kysymys! Onko Telialle tärkeintä UUDET ASIAKKAAT? Eikö niille etelän variksille merkitse yhtään mitään ASIAKASUSKOLLISUUS? Vanhoille asiakkaille ei KOSKAAN tarjota mitään tosi hyvää etua...

Täällä yhteisössä on minun aiempiakin vuodatuksia syyskuulta, löin silloin käteni kyynärpäitä myöten sontaan kun vaihdoin hybridilaajakaistaan. Laitteiden toimitus oli täyttä pelleilyä, kun laitteet sitten tulivat, ne ovat toimineet ja toimivat silloin kun niitä huvittaa.

Soitin ja valitin, minut yhdistettiin jollekin juipille, joka kiljui: "Sinulla ei ole mitään oikeutta perua tekemääsi tilausta ennenkuin me olemme mitanneet, miten liittymä toimii. Me mittaamme ja minä soitan sinulle.!"

Noh...  KOLME KUUKAUTTA olen odottanut soittoa.

Nyt taitaa aika olla kypsä, että kun Elisalta tai Dnalta tulee hyvä tarjous kylkiäisineen, niin vaihtoon menee.

Minulla on kuitenkin Telialla kolme kännykkäliittymää, 1 mobiilidata, kiinteä laajakaista ja Telia Tv. Ehkä Telian mielestä liian pieni asiakas?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15



@Jaskaukki@  kirjoitti:

Onko Telialle tärkeintä UUDET ASIAKKAAT? Eikö niille etelän variksille merkitse yhtään mitään ASIAKASUSKOLLISUUS? Vanhoille asiakkaille ei KOSKAAN tarjota mitään tosi hyvää etua...



Kiitos arvokkaasta palautteestasi! Pitkäaikaiset, ja nykyiset asiakkaat ovat tietenkin meille erittäin tärkeitä. Olemme keskittyneet paljon myös nykyisten asiakkaidemme huomioimiseen, ja esimerkiksi keskittäjän etujen lisäämiseen ja pitämiseen ajan tasalla. Nämä ovat nimenomaan olemassaoleville asiakkaillemme rahanarvoisia etuja!


 


Kieltämättä tuo Xbox olisi varmasti monelle mieluinen etu ja kaupanpäällinen, ja vaikka haluaisimmekin sen jokaiselle asiakkaallemme antaa kiitoksena, se ei valitettavasti ole kuitenkaan mahdollista. Laajakaistaliittymissä harvemmin tällaisia kampanjoita toki on ollut, mutta monessa palvelussamme ja laitteissamme on niiden hankintahetkellä jokin etu tai tarjous, minkä sillä hetkellä palvelun tilaaja on vastaanottanut, ja siten hyötynyt uuden palvelun avaamisesta. 


 


Näihin keskittäjän etuihin palatakseni, voisin nostaa muutaman konkreettisen esimerkin. Tällä hetkellä esimerkiksi liittymä + tabletti -yhdistelmän saa paljon edullisemmin ollessasi meillä olemassaolevana laajakaista-, tai matkapuhelinasiakkaana. Myös puhelinliittymäasiakkaana, laajakaistayhteys ja mobiilinetti ovat edullisemmat. Tämän suuntaisia kombinaatioita on tällä hetkellä useita, ja siksi käymmekin näitä mielellämme läpi esimerkiksi asiakaspalvelussa, jotta varmistetaan jokaiselle asiakkaallemme parhaat mahdolliset palvelut käyttöön.


 


Tuo on tietenkin todella ikävä kuulla, että sinulla käytössä oleva palvelu ei ole toiminut toivotunmukaisesti. Takaisinsoiton odottelu 3kk ajan ei myöskään ole missään nimessä hyväksyttävää! Täältä en pääse suoraan asiakastietoihisi käsiksi, mutta pystyisitkö esimerkiksi kirjautumaan asiakassivuillesi ja avaamaan sieltä kanssamme chatin? Voidaan sieltä vilkaista heti tilannetta tarkemmin, ja katsoa homma kuntoon.


 


Nykyisten asiakkaiden huomioiminen on meille tärkeää, joten ideoita saa tietenkin meidän suuntaan heittää, että minkä tyyppiset palkitsemiset olisivat mukavia yllätyksiä?


 


Onhan sinulla myös meidän markkinointiluvat voimassa? Sitä kautta lähetämme paljon myös ajankohtaisia tarjouksia, tietoa asiakaseduista, sekä nykyisille asiakkaillemme suunnattuja ja räätälöityjä kampanjoita. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +11

Tuo Xbox-kampanja oli kyllä surkuhupaisa muutenkin myös näin ei-asiakkaan silmissä. Xboxin olisi saanut kaupan päälle, jos olisi ottanut jonkin L-liittymän. Eihän siinä mitään, mutta Telia tarjoaa osoitteeseni M-tason liittymään jollakin hybridivirityksellä. Ei muuten tullut kauppoja.

Kunniamerkki +3

@AsiakasY@  kirjoitti:

Tuo Xbox-kampanja oli kyllä surkuhupaisa muutenkin myös näin ei-asiakkaan silmissä. Xboxin olisi saanut kaupan päälle, jos olisi ottanut jonkin L-liittymän. Eihän siinä mitään, mutta Telia tarjoaa osoitteeseni M-tason liittymään jollakin hybridivirityksellä. Ei muuten tullut kauppoja.


Itse otin sen hybridiviritelmän. Ihan hyvä on ollut, eikä tänne parempaakaan saa. Kiinteä linja pitää nopeuden just ja just ilta-aikaan sellaisena, että 4K-leffa pyörii ja upload on sitten taas parempi kuin perus adsl:n.

Varmaan hyvä diili noista Xboxeista Telialla, MS yrittää kovin ottaa Sonyn johtoa kiinni, konsolin kylkeen on laitettu myös Forza Horizon 4, joka on Xboxin kruununlajokivi tällä hetkellä.

Vastaa