24-11-2014 18:40
24-11-2014 19:23
24-11-2014 20:12
olkitu kirjoitti: Tapahtuuko katkos tietokonen ja Thompsonin vai Thompsonin ja internetin välillä?
Muilla laitteilla ei pätki ollenkaan yhteys?
Tarkista tietokoneesi ajurit? Päivitä tai uudelleen asenna ajurit.
Tietokoneesi merkki ja malli?
24-11-2014 23:14
25-11-2014 12:55
25-11-2014 16:13
finlemon kirjoitti: Kärsin myös purkin aika säännöllisestä buutailusta. Aluksi ihmetystä herätti että purkki käynnisteli itseään pitkän hd -session jälkeen. Mutta siihen liittyi aina se että käytin Win 8.1 läppäriä. Pienen lokien tutkinan jälkeen päättelin että ipv6 protokolla ja siihen liittyvä tunnelointi aiheuttaa purkin kaatumisen. Vaikka ipv6 on tulevaisuutta, niin poista se verkkokortilta ja jatka ipv4 kanssa. Kerrotko mihin lopputulokseen päädyit? Itse pääsin ongelmista eroon. Toinen vaihtoehto on konfata ipv6 tunnelointi Soneran kannalta oikein. Eli ipv6:n Teredo palvelu kuntoon.Tuo käsittääkseni kaataa Thompsonin boksin.
27-11-2014 13:24
DunwichHorror kirjoitti: [quote="finlemon":3lwllt14]Kärsin myös purkin aika säännöllisestä buutailusta. Aluksi ihmetystä herätti että purkki käynnisteli itseään pitkän hd -session jälkeen. Mutta siihen liittyi aina se että käytin Win 8.1 läppäriä. Pienen lokien tutkinan jälkeen päättelin että ipv6 protokolla ja siihen liittyvä tunnelointi aiheuttaa purkin kaatumisen. Vaikka ipv6 on tulevaisuutta, niin poista se verkkokortilta ja jatka ipv4 kanssa. Kerrotko mihin lopputulokseen päädyit? Itse pääsin ongelmista eroon. Toinen vaihtoehto on konfata ipv6 tunnelointi Soneran kannalta oikein. Eli ipv6:n Teredo palvelu kuntoon.Tuo käsittääkseni kaataa Thompsonin boksin.