Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64419
Kirjoituksia 175214

ZYXEL VMG3625-T20A vaatii uudelleenkäynnistyksen päivittäin.



Highlighted

ZYXEL VMG3625-T20A vaatii uudelleenkäynnistyksen päivittäin.

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

ZYXEL VMG3625-T20A vaatii uudelleenkäynnistyksen päivittäin.

1/4

Käytössä Telian ZYXEL VMG3625-T20A uusimmalla Telian omalla firmiksellä (V5.30(ABIE.6)b4_E0).
Laite katkoo yhteyden päivittäin. Sekä päätelaitteet (ethernet ja wifi), että Zyxel kuitenkin ilmoittavat että yhteys pelaa.
Zyxelin uudelleenkäynnistys korjaa ongelman joka kerta mutta alkaa sapettaa sen tekeminen päivittäin.

0 tykkäystä
3 vastausta
Highlighted

Telialainen
Viestejä 423 kpl

2/4

@PuffTheDrake  kirjoitti:

Käytössä Telian ZYXEL VMG3625-T20A uusimmalla Telian omalla firmiksellä (V5.30(ABIE.6)b4_E0).
Laite katkoo yhteyden päivittäin. Sekä päätelaitteet (ethernet ja wifi), että Zyxel kuitenkin ilmoittavat että yhteys pelaa.
Zyxelin uudelleenkäynnistys korjaa ongelman joka kerta mutta alkaa sapettaa sen tekeminen päivittäin.


Hei @PuffTheDrake ja tervetuloa Telia yhteisön joukkoon!

 

Rasittavalta kuulostava tilanne. Oletko kerennyt vielä laitteen resetointia suorittaa? Yhteyden toimintaa olisi hyvä testata hetki ilman asetus muutoksia modeemin hallinnasta.

 

Ongelman jatkuessa olisi hyvä tarkistaa teknisen asiakaspalvelun kautta linjan ja modeemin välinen yhteys.

 

 

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

3/4

@KaPetri  kirjoitti:

@PuffTheDrake  kirjoitti:

Käytössä Telian ZYXEL VMG3625-T20A uusimmalla Telian omalla firmiksellä (V5.30(ABIE.6)b4_E0).
Laite katkoo yhteyden päivittäin. Sekä päätelaitteet (ethernet ja wifi), että Zyxel kuitenkin ilmoittavat että yhteys pelaa.
Zyxelin uudelleenkäynnistys korjaa ongelman joka kerta mutta alkaa sapettaa sen tekeminen päivittäin.


Hei @PuffTheDrake ja tervetuloa Telia yhteisön joukkoon!

 

Rasittavalta kuulostava tilanne. Oletko kerennyt vielä laitteen resetointia suorittaa? Yhteyden toimintaa olisi hyvä testata hetki ilman asetus muutoksia modeemin hallinnasta.

 

Ongelman jatkuessa olisi hyvä tarkistaa teknisen asiakaspalvelun kautta linjan ja modeemin välinen yhteys.

 

 


Tehdasasetusten palautus ei tilanteeseen vaikuttanut. Laite toimi ehkä ensimmäisen päivän ongelmitta mutta sen jälkeen ongelma palasi. 

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 426 kpl

4/4

@PuffTheDrake  kirjoitti:

Tehdasasetusten palautus ei tilanteeseen vaikuttanut. Laite toimi ehkä ensimmäisen päivän ongelmitta mutta sen jälkeen ongelma palasi. 


Tämä haiskahtaa nyt vialliselta laitteelta, mutta tuosta kannattaa olla nyt yhteydessä meihin kuten @KaPetri ehdotti. Tarkistetaan vielä se liittymä ja takuuvaihto hoidetaan samalla tarvittaessa.

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.