Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Undels
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Zyxel P-870HN-51b pätkii

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Reititin tiputtaa netin pari kolme kertaa päivässä. Reititin on yritetty resetoida ja jopa vaihtaa uuteen saman malliseen, eikä auta. Itse laite ei sammu, vaan netti lopettaa toimimisen noin minuutin ajaksi. Mikä avuksi?

3 vastausta
Purnipsi
Kunniajäsen
  • 1994 custom-general.kudos
  • 3204 custom-general.replies
  • 134 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jos tosiaan modeemia on jo vaihdettu pariin otteeseen, kuten kerroit, vika on tuskin siinä. Lähtisin selvittelemään, onko asuntosi puhelinpistokkeet kunnossa ja johto pistokkeen ja modeemin välillä. Oliko yhteyttä siis testattu piuhan vai wifin yli?

 

Kannattaa ehkä harkita vikailmoituksen tekemistä, mikäli rasiat ja johdot ovat kunnossa. Vikapalvelusta kyllä pystyvät myös katsomaan, miltä linja näyttää operaattorin suunnasta.

Undels
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Purnipsi@  kirjoitti:

Jos tosiaan modeemia on jo vaihdettu pariin otteeseen, kuten kerroit, vika on tuskin siinä. Lähtisin selvittelemään, onko asuntosi puhelinpistokkeet kunnossa ja johto pistokkeen ja modeemin välillä. Oliko yhteyttä siis testattu piuhan vai wifin yli?

 

Kannattaa ehkä harkita vikailmoituksen tekemistä, mikäli rasiat ja johdot ovat kunnossa. Vikapalvelusta kyllä pystyvät myös katsomaan, miltä linja näyttää operaattorin suunnasta.


Langallista ja langatonta yhteyttä kokeiltu molemmissa sama ongelma.

MinnaLN
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 125 custom-general.kudos
  • 502 custom-general.replies
  • 31 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Undels@  kirjoitti:


Langallista ja langatonta yhteyttä kokeiltu molemmissa sama ongelma.


Tässä tilanteessa on syytä tutkia ongelmaa tarkemmin, niin kuin @Purnipsi neuvoikin. Häiriöilmoituksen pääset tekemään chatimme kautta tai soittamalla numeroon 020 690400(mpm/pvm) ma–pe 8–18. Tekninen asiakaspalvelumme päivystää ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)