Zyxel VMG1312B10D myymätön purkki

  • 20 December 2016
  • 7 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Kyllästyin kun Soneralta ostamani VDSL-purkki ei taivu tahtooni. Ostin Jimmsiltä asiallisen purkin---> https://www.jimms.fi/fi/Product/Show/123416/archer-vr600/tp-link-archer-vr600-ac-1600-langaton-gigabit-vdsl-adsl-modeemi-reititin-musta

 

Nyt kun minulla on "VDSL"-purkki joka toimii ja päivittyy niinkuin haluan yritin myydä sneralta ostamaani Zyxel VMG1312B10B purkkiani eipä vaan onnistu kolme ostajaa kävi katsomassa. Kun purkkini ei päivity Zygelin tarjoamalla firmiksellä ei kukaan paikalle tulleista ostajista huolinut purkkia. Olenko oikeutettu purkamaan kaupat soneran kanssa vai saanko purkkiini sellaisen firmiksen, joka päivittyy tulevaisuudessa Zyxelin kautta. Elikkä haluan ei "KYTKYKAUPPA" purkin tai rahat takaisin muuten tulee oikeusjuttu. Olen ostanut purkkini käteisellä ilman sopimusta. いたずらな言葉がたくさん !!!!!!!!!!!!!!!!!!


7 kommenttia

Tuon modeemin voi kyllä päivittää. Päivitys tapahtuu Zyxelin hallintasivustolta. Tarkemmat ohjeet ohjelmistopäivityksen tekemiseen löydät täältä.

Valitettavasti Soneralta ostettu purkki EI HUOLI Zyxelin sivustoilta ladattua päivitystä. Päivitys keskeytyy aina virheilmoitukseen "illegal firmware". Ainoastaan WWAN-paketin pystyy päivittämään Zyxeliltä. Zyxeliltä on olemassa joulukuulle päivätty Firmware, kun taas Soneran päivitys on ELOKUULTA.

Zyxelin vmg1312 :ssa on Soneralle räätälöity firmis ja tähän tulee uusia päivityksiä sitä mukaan kun ne saadaan siihen sovitettua. Ohjelmisto käy läpi meidän omat testit ja jaetaan meidän palvelimelta käsin. Tämän vuoksi päivityksiä ei ole samaan tahtiin Zyxelin normaaliin firmikseen verrattuna. 

Ostaessani purkkiani minulle ei kerrottu asiasta. Rahat kyllä kelpasi. Toimittakaa minulle Firmware, joka tulevaisuudessa päivittyy Zyxelin kautta vai tarvitseeko ottaa yhteyttä kuluttajasuojaan. TODELLAKIN OSTIN PURKKINI KÄTEISELLÄ, ENKÄ HALUA ETTÄ SONERALLA ON MITÄÄN TEKEMISTÄ PURKKINI KANSSA.

Hei EmmiDD! Saatko laitettua Facebookissa meille yksityisviestiä, niin saadaan katsottua tarkemmin tuo modeemin tilanne?

Eipä tuo onnistu, kun en avaa tiliä siihen palveluun. Lähetäppäs se Firmware zippi minun sähköpostiini :D

Nythän sinulla olisi hyvä syy liittyä 😉 Tähän laitteeseen ei tosiaan saa kuin meidän firmiksen ja halutessasi kauppa voidaan purkaa. Voit laittaa meille myös Twitterissä viestiä tai soittaa asiakaspalveluumme.

Vastaa