Zyxel VMG3625-T20A WLAN:n ongelmat ja asiakaspalvelun käsittämätön vaikeus

  • 16 January 2022
  • 8 kommenttia
  • 89 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 3 kommenttia

Hei.

Pahoittelut heti alkuun pitkästä tekstistä, mutta kokonaisuuden hahmottamisen kannalta on mielestäni oleellista kertoa koko tarina ihan alusta asti. Tekstin lopussa on tiivistelmä ongelmasta.

 

Kaikki alkoi, kun taloyhtiömme vaihtoi kaapelioperaattorin Teliaan ja samalla tuli vuokraan kuuluva taloyhtiölaajakaista. Taloyhtiölaajakaistasta tuli hyvissä ajoin tiedotteita postilaatikkoon ja pidettiinpä siitä myös ihan tilaisuuskin asukkailla. Kaikissa asukkaille jaetuissa materiaaleissa, kuten asukkaille pidetyssä tilaisuudessakin puhuttiin valokuituyhteydestä ja kerrottiin, että liittymän käyttöönotto ei vaadi mitään erillisiä laitteita ja sen käyttöönotto on asukkaille maksutonta.

 

Kun vihdoin liitymän käyttöönoton aika tuli, niin yllätys yllätys ei yhteys toiminutkaan, kuten ohjeissa kerrottiin. Huoneistojakomon RJ-45 liitännät olivät täysin pimeinä. Melkein viikon odotettuamme otimme vihdoin yhteyttä Telian asiakaspalveluun ja yllätyksemme oli kovin suuri, kun asiakaspalvelija pokkana väitti, että meidän tulisi ostaa heiltä VDSL-modeemi hintaan 69€. Luulimme, että kyseessä on jokin erehdys ja otimme jopa yhteyttä ylemmän tason esimieheen, joka myös ihan pokkana väitti samaa. Tämän jälkeen olimme yhteydessä vuokranantajaan, josta vakuutettiin, että heidän ja Telian välisessä sopimuksessa on sovittu nimenomaan niin, että mitään laitteita ei tarvita ja että yhteyden käyttöönotto on asukkaille maksutonta. Jälleen soitto asiakaspalveluun ja etukäteen tekemäämme liittymänopeudenostoa sopimuksen purkuun, koska liittymä ei ollutkaan luvatunlainen 100/100 vaan 100/10. Ilmoitimme aspaan, että asian käsittelyä jatketaan sitten kuluttaja-asiamiehen ja tarvittaessa kuluttajariitalautakunnan kautta, kun muuten ei tuntunut olevan haluja asiaa selvittää ja ratkoa. Yllättäen meni n. 15 minuuttia kun aspasta soitettiinkin takaisin ja tarjottiin tuo 69€ maksanut VDSL-modeemi ilmaiseksi, sillä ehdolla, että se on Telian omaisuutta ja pitää palauttaa jos asunnosta muuttaa pois.

 

Nyt muutaman vuoden käytön jälkeen tuo modeemi on alkanut temppuilemaan oikein kunnolla. Langallinen yhteys toimii kyllä niin kuin pitää, mutta langaton pätkii ja hidastelee jatkuvasti. Modeemin uudelleen käynnistys auttaa hetkeksi, mutta sitä joutuu tekemään päivittäin ja välillä useita kertoja päivässä. Tällä palstalla olleiden asetusten ja ohjeiden laittamien ei ole auttanut ja kanavat on myös tarkistettu, että ei ole muiden kuuluvuusalueella olevian langattomia verkkoja samoilla kanavilla. Myöskään laitteen etäisyys modeemiin ei vaikuta asiaan. Yhteys on yhtä epäluotettava ja hidas, vaikka seisoisi läppärin kanssa metrin päässä modeemista.

Läppäri ja muut laitteet on myös testattu toisaalla WLAN verkossa, jossa ne toimivat moitettaatta. Työhuoneella saan 5GHz WLAN yhteydellä speed testillä reilun 100Mbps, kun täällä 1-4Mbps vaikka liittymän nopeus on sama. Myös tiedonsiirto samassa lähiverkossa olevan pöytäkoneen ja läppärin välillä on todella hidasta, välillä jopa alle 1Mbps. Playstationilla ei voi pelata verkkopelejä, koska yhteys on niin huono ja päivytysten ja pelien lataaminen kestää ikuisuuden. 2.4GHz verkko on vielä hitaampi kuin 5 GHz.

 

Aikaisempien asiakaspalvelukokemusten johdosta ei kiinnostanut alkaa Telian aspan kanssa taas vääntämään, niin ajattelin että ostan käytettynä uuden oman modeemin, jonka kokemuksesta tiedän toimivaksi merkiksi (Asus). Tarvitsi enää vain varmistaa asiakaspalvelusta, että millainen modeemi on varmasti liittymämme kanssa yhteensopiva.

 

Noh, eipä mennyt kuin strömsöössä. Chatissa nimimerkillä Samuel oleva asiakaspalvelija yritti vain väkisin myydä meille uutta modeemia hintaan 29€, eikä suostunut kertomaan sen enempää millainen modeemi olisi yhteensopiva, kuin että miten saan yhteyden asiakaspalvelun esimieheen tai johonkin muuhun tahoon, joka osaisi vastata kysymykseeni. Kun vielä selvisi, että tuo modeemi jota hän tyrkytti on presiis sama, mikä meillä jo on, niin hän vihdoin suostui tekemään asiasta vikailmoituksen ja lupasi, että heiltä soitetaan meille 48 tunnin sisällä. Arvatkaa soitettiinko?

 

Neljä päivää tämän jälkeen saimme sähköpostiviestin, jossa sanottiin seuraavaa:

"Laajakaista yhteys toimii tarkistuksen mukaan normaalisti.

Langaton yhteys kuuluu asiakkaan omaan laiteympäristöön ja siten vianselvitysvastuu on asiakkaalla."

Nythän on niin, että tuo modeemi on siis Telian omaisuutta, kuten asiakaspalvelija meille painotti, joten katsomme, että sen toiminta ja vianselvitys on Telian vastuulla.

 

Jos joku olisi viitsinyt edes kertoa, millainen modeemi on yhteensopiva liittymämme kanssa, niin olisin jättänyt asian siihen ja ostanut paremman modeemin. Nyt kuitenkin on ketutus kynnys noussut sille tasolle, että katsotaan sitten kortit loppuun asti. Jos tämä koko homma ei ala nyt täälläkään selviämään, niin sitten otetaan viranomaiset avuksi. Voin sen verran kertoa, että ei olisi ensimmäinen kerta kun vastaavanlaisesta asiasta tapellaan ja on ihan päivänselvää, että tuo laite ei ole meidän vastuulla, kun emme sitä edes omista.

 

Sanomattakin lienee selvää, että luotto Teliaan yrityksenä ja erityisesti asiakaspalveluun on tällähetkellä aika olematonta. Vaikka tuolle modeemille ei suostuttaisi mitään tekemään, niin kyllä vähintään pitäisi kertoa millainen modeemi on liittymän kanssa yhteensopiva, jotta voidaan ostaa sellainen itse. Se pitää voida ostaa myös muualta kuin Telialta.

 

TL;DR: Telian omaisuutta olevan modeemin WLAN ei toimi enää kunnolla ja asiakaspalvelu yrittää vaan myydä samanlaista romua tilalle ja ei suostu kertomaan millainen modeemi on yhteensopiva liittymämme kanssa, jotta voisin ostaa paremman tilalle jostain muualta.


8 kommenttia

Kiitos @Fabut  kattavasta kirjoituksesta, ja kun näit vaivan sen tekemiseen.
Vastailen nyt tapaukseen yleisellä tasolla, enkä pääse näkemään täällä Yhteisössä esimerkiksi sinun asiakastietoja.


 


Taloyhtiöiden kanssa teemme sopimuksen, joka määrittelee millä tekniikalla yhteys toteutetaan asuntoihin asti. Sopimuksen lisäksi tähän toki vaikuttaa myös taloyhtiön sisäverkko että minkälaisia vaihtoehtoja on tarjolla.
Sopimuksessa myös määritellään sisältääkö se maksutonta päätelaitetta (modeemi/reititin) talon asukkaille.


 


Mitä liittymien nimeämiseen tulee, niin valokuitua käytetään niissä liittymissä missä meidän yhteys tulee valokuituna taloyhtiön tekniseen tilaan asti, mistä tämä sitten jaetaan asuntoihin eri tekniikoilla (kuitu, ethernet, dsl) riippuen edellä mainituista asioista.


 


Mitä näihin asiakkaille toimitettaviin laitteisiin tulee, niin ne voidaan jakaa vuokralaitteisiin ja asiakkaalle omaksi toimittaviin.
Vuokralaitteita ovat esimerkiksi Telia TV -laitteet ja vuokralla olevat palvelureitittimet. Näillä on takuu voimassa niin kauan kun palvelusopimus niistä on meidän kanssa.
Tämä Zyxel taas edustaa laitteita, mitkä asiakas saa omaksi ja niillä on normaali 24kk valmistajan takuu. Eli se Zyxel on sinun oma, eikä meidän omaisuutta. (Joitakin poikkeuksia voi kuitenkin olla kuten tietyt opiskelija-asuntokohteet, mutta tämä ei sellaiselta kuulosta.)
Sinun tapauksessa laitteessa kuulostaa olevan nyt ihan vikaa, ja tämä tulisi vaihtaa uuteen mikäli sen takuu on voimassa.


 


Vikailmoituksella voimme tutkia meidän palvelulaitteita kuten palvelureitittimet tai Smart Wifi -palvelu, jos epäily on että niissä on vikaa, mutta tämän kyseisen Zyxelin lähiverkon toimivuuden osalta meillä ei ole edes mahdollisuutta nähdä asioita. Itse sen laajakaista liittymän tilanteen näemme totta kai.


 


Jos hankit oman modeemin, niin laitteen tulee olla VDSL2-yhteensopiva. Ei ole myöskään mitään vaatimusta, että liittymällä pitäisi käyttää meidän toimittamia laitteita. Tämä Zyxel on hyvin peruslaitteita, ja käyttäjästä riippuen on ihan suositeltavaakin hommata oma laite, joka on ominaisuuksiltaan monipuolisempi ja tehokkaampi.


 


Sinun tapauksessa kuulostaa, että monessa tapauksessa asianhoito on mennyt meiltä metsään ja olet saanut väärää tietoa. Tästä pahoittelut omasta puolestani! Toivottavasti vastaukseni auttaa nyt oikaisemaan väärää tietoa ja samaan asia päätökseen.

Aika uskomattoman paljon tässä on nyt virheellistä tieto kyllä sitten tullut. Miksi asiakaspalvelunne sitten väitti, että tuo modeemi on teidän ja se pitää muuttaessa palauttaa, jos näin ei ole? Ihan vaan tiedoksi, että meillä on kyllä nuo kaikki puhelinkeskustelut nauhalla, chat login ym. paperit vielä tallella. Niistä pystyy aika helposti todentamaan mitä on lupailtu ja väitetty. Kyllä tässä suoraan sanottuna haiskahtaa jo ihan joku muu, kuin vaan metsään meneminen teidän osalta.

Mistähän saisi jonkun asiakaspalvelupäällikön tai johtajan yhteystiedot? ihan mielenkiinnosta haluaisin keskustella tästä asiasta kyllä jonkun vähän ylemmän palkkaluokan ihmisen kanssa. Reklamaatio osoitteen haluaisin myös. Sen verran tässä on kyllä nyt sössitty, että ihan villaisella ei kyllä enää paineta.

 

Muutenkin tuntuu aika uskomattomalta, että tämä asia jossain chatissa tai vikailmoituksella selviäisi, kun sitä on jo yritetty ja asiakaspalvelunne asenne on kyllä tullut selväksi useampaakin kertaan. Mitä takeita on siitä, että jos olemme taas chatilla yhteydessä, asennoituminen ja kohtelu ei ole samanlaista kuin aiemmin ja asia tulee oikeasti selvitetyksi?

 

Me haluamme myös ihan mustaa valkoisella siitä, että tuo modeemi on meidän. Samalla voisitte myös kertoa, että miten ja minne teille lähetetään GDPR:n (EU:n yleinen tietosuoja-asetus) mukainen tietojen tarkistuspyyntö? Koska jos tuo modeemi kerran on meidän, niin siitä on oltava joku soppari tms. olemassa, niin silloin haluamme sen sopparin kyllä itsellemme. Sellaista ei ole meille toimitettu ja siinä liittymäsopimuksessa, mikä meillä on tuon nopeusluokan noston osalta, ei modeemista mainita yhtään mitään ja se on ainoa sopimus, mikä meille on teiltä toimitettu tähän liittymään liittyen.

 

Mitä tulee vielä tuohon liittymätyyppiin, niin talon joka huoneistossa on kyllä ethernet kaapelointi jossa talojakomosta tulee kaksi kappaletta RJ-45 nousuja huoneistojakomoon, joista ne voidaan jakaa reitittemellä huoneiston sisäverkkoon, siitä huolimatta yhteys on toteutettu DSL tekniikalla. Oman käsitykseni mukaan teidän puolelta on tehty asennusvaiheessa joku virhe, jota ei ole koskaan myönnetty ja asukkaille vaan yritettiin pokalla myydä ylihintaisia modeemeja. Niille ketkä ymmärsivät asiasta purnata, sitten "lainattiin" modeemit, jotta asiasta ei tulisi sen suurempaa hälyä. Aika vaikea tätä on nyt olla ymmärtämättä niin, että nyt yritätte venkoilla irti vastuista noiden lainamodeemien osalta. Mielestämme tämä asia tulisi vihdoin selvittää ihan juurta jaksaen. Aika vaikea on luottamusta saada takaisin, ennen kuin näin on toimittu. Jos teillä ei riitä tietotaito tai palkkaluokka asian täydelliseen selvittämiseen, niin sitten täytyy löytyä sellainen henkilö organisaatiostanne jolla riittää.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@Fabut  kirjoitti:

Aika uskomattoman paljon tässä on nyt virheellistä tieto kyllä sitten tullut. Miksi asiakaspalvelunne sitten väitti, että tuo modeemi on teidän ja se pitää muuttaessa palauttaa, jos näin ei ole?


 


***


 


Mistähän saisi jonkun asiakaspalvelupäällikön tai johtajan yhteystiedot? ihan mielenkiinnosta haluaisin keskustella tästä asiasta kyllä jonkun vähän ylemmän palkkaluokan ihmisen kanssa. Reklamaatio osoitteen haluaisin myös.


 


***


 


Samalla voisitte myös kertoa, että miten ja minne teille lähetetään GDPR:n (EU:n yleinen tietosuoja-asetus) mukainen tietojen tarkistuspyyntö? Koska jos tuo modeemi kerran on meidän, niin siitä on oltava joku soppari tms. olemassa, niin silloin haluamme sen sopparin kyllä itsellemme. 


 


***


 


Mitä tulee vielä tuohon liittymätyyppiin, niin talon joka huoneistossa on kyllä ethernet kaapelointi jossa talojakomosta tulee kaksi kappaletta RJ-45 nousuja huoneistojakomoon, joista ne voidaan jakaa reitittemellä huoneiston sisäverkkoon, siitä huolimatta yhteys on toteutettu DSL tekniikalla. Oman käsitykseni mukaan teidän puolelta on tehty asennusvaiheessa joku virhe, jota ei ole koskaan myönnetty ja asukkaille vaan yritettiin pokalla myydä ylihintaisia modeemeja. 




Kuten @JuhoOlliLo ylempänä mainitsi, meillä ei näin Yhteisön kautta ole pääsyä asiakastietoihin jotta pystyisimme tätä tämän enempää ratkomaan. Näillä tiedoin mitä näemme nyt tässä, uskoisimme ettei kyseinen modeemi ole tosiaan lainamodeemi vaan teidän omanne. Sitä en osaa sanoa miksi teille on toisin kerrottu ottaessanne asiakaspalveluun yhteyttä. Suosittelen kuitenkin asian vielä vahvistamaan asiakaspalvelumme kautta, sillä he näkevät sieltä myös mahdolliset poikkeuskohteet. Monissa tällaisissa kohteissa on mielestäni erikseen ohjeistettu, että pois muutettaessa modeemi tulee jättää asuntoon seuraavaa asukasta varten.


 


Suoria yhteystietoja meillä ei ole antaa esimerkiksi esimiehille, mutta voit asiasta täyttää vielä toki reklamaation yhteydenottolomakkeen kautta. Se ohjautuu ensimmäisenä asiakaspalveluumme, josta se voidaan tarvittaessa ohjata myös eteenpäin. 


 


Minun Telian viestikeskukseen pitäisi tallentua kaikki saatavilla olevat sopimus- ja tilausvahvistukset luettavaksi. Jos haluamasi tieto ei kuitenkaan sieltä selviä, voit täyttää meille tältä sivulta löytyvän lomakkeen ja lähettää sen meille joko sähköisesti tai postitse. Lomakkeen pääset täyttämään kohdasta "Rekisteriotteen tilaus".


 


Kuten myös tuossa aiemmassa vastauksessa kerroimmekin, niin taloyhtiöiden kanssa teemme sopimuksen, joka määrittelee sen millä tekniikalla yhteys tuodaan asuntoihin asti. Taloyhtiön sisäverkko vaikuttaa siihen minkälaisia vaihtoehtoja on kohteeseen tarjolla. Taloyhtiön sisäverkosta meillä on se tieto, mikä on sopimuksentekohetkellä meille taloyhtiön edustajan toimesta annettu.  Jos esimerkiksi taloyhtiöön tehtäisiin sisäverkkoremontti ja ethernet-kaapelointi tulee sitä myöten käyttöön, niin taloyhtiön edustajan tulee olla meihin yhteydessä jotta pystymme suunnittelemaan sen pohjalta mahdollista muutosta. Taloyhtiön edustajilla on yleensä suorat yhteystiedot taloyhtiöpalveluumme, tai hän voi olla yhteydessä myös täältä sivulta löytyvien yhteystietojen kautta. Ymmärrän ettei tässä teidän tilanteessanne ole kyse hiljattain tapahtuneesta muutoksesta, mutta yhtä kaikki tässäkin tilanteessa taloyhtiön edustajan kannattaa olla suuntaamme yhteydessä jotta pystymme varmistumaan siitä, mikä sisäverkko teillä on siellä käytössänne.


 


Ettei jää nyt tätä mahdolisesti lukeville epäselväksi, niin asunnot on remontoitu vuosia ennen Telian liittymien tuloa ja asuntoihin tehtiin tuossa remontissa nuo ethernet kaapeloinnit. Kuten myös tuossa ensimäisessä viestissäni mainitsin, niin taloyhtiön/vuokranantajan tekninen isännöitsijä, joka meilla siis on se henkilö joka näistä asioista täällä puolella vastaa, sanoi minulle puhelimessa, että teidän kanssa on nimenomaan sovittu siitä että liittymän tyyppi on ethernet. Ei nämä faktat tästä pyörittelemällä ja asian sivusta puhumalla mihinkään muutu. Tuokin keskustelu on muuten tallessa, joten faktat on tässäkin vakaalla pohjalla, paljon vakaammalla kuin teidän valkopesuyritykset asian tiimoilta.

 

Jatketaan sitten reklaamatiolla ja ilmeisesti viranomaisten avustuksella, kun asian selvitäminen ei oikeasti muuten tunnu kiinnostavan vaan yritetään lähinnä vaan siloitella ja asiaa valkopestä Telian kannalta vähemmän kiusalliseksi. Näillä asiakaspalvelukokemuksilla en tosin paljon muuta odottanutkaan. Se kyllä ihmetyttää, että mikä siinä vastuun kantamisessa on niin ylivoimaisen mahdotonta? Tämäkö on mielestänne asiallista ja hyvää asiakaspalvelua?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@Fabut  kirjoitti:

Se kyllä ihmetyttää, että mikä siinä vastuun kantamisessa on niin ylivoimaisen mahdotonta? Tämäkö on mielestänne asiallista ja hyvää asiakaspalvelua?




Niinkuin sanottu, myönnämme kyllä, että meiltä on mennyt vikaan tässä projektissa, mutta samaan hengenvetoon haluan korostaa, että varmasti saadaan tämä yhteisesti selvitettyä eikä tietysti tarkoituksellisesti haluta aiheuttaa lisäongelmia. Sehän ei ole kenenkään etu. Täällä Yhteisössä sekä jäsenet että me moderaattorit voimme olla avuksi yleensä varsin yleisellä tasolla, koska pääsyä asiakastietoihin ei ole, ja siksi joudumme ohjaamaan tilanteen mukaan vielä asiakaspalveluun. Toivon, ettei se tunnu sinusta pompottelulta ja meidän välinpitämättömyydeltä, vaan ennemminkin siltä, että saat täältä vahvistusta ajatukselle kuinka edetä asian kanssa. 

Joo todella hyvin saatiin asiat selvitettyä. Chatin kaveri antoi 100% kaikkensa, ainakin jankkaamisessa ja asiakkaalle ei onneksi jäänyt mitään epäselvää tai kysyttää. /s

Kaikessa rehellisyydessä, näin luokattomaan asiakaspalveluun en ole törmäänyt edes surullisen kuuluisan Posti Oyj:n kanssa.

 

 

Eli ensin valehdeltiin, että modeemi ei ole meidän ja sitten se yhtäkkiä onkin meidän. Mitään sopimusta ei kuitenkaan modeemista ole tehty, tai ainakaan meille koskaan toimitettu. Chatissa jankataan vaan samaa mantraa, mutta ei suostuta kertomaan yhsityiskohtia. Kellekkään vastaavassa asemassa olevalle henkilölle ei suostuta antamaan yhteystietoja jne. Kyllähän tällainen toiminta herättää todella paljon luottamusta, täyttää vastuullisen ja rehellisen liiketoiminnan merkit ja on muutenkin todella moraalista. Kiitos Telia! Todella hyvä maku jäi tästäkin. Eikai tässä enää oikein ole muuta mahdolisuutta kuin kuluttaja-asiamies ja kulutajariitalautakunta/käräjät, kun teidän suunnalta motivaation tämän asian selvittämiseen tuntuu olevän täysi nolla. Ihan käsittämätöntä toimintaa!

 

Toimikoon tämä jatkossa varoittavana esimerkkinä muille asiakkailla ja asiakkaiksi haluaville, miten tämä yritys toimiii ja asiansa hoitaa. Tekevät yksipuolisia sopimuksia, valehtelevat asiakkaille päin naamaa ja kieltäytyvät yhteystyöstä ja selvittämästä asiaa. Näin ei toimi yksikään vastuullinen yritys, mutta jostain syystä Telia toimii näin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Fabut  kirjoitti:

Joo todella hyvin saatiin asiat selvitettyä. Chatin kaveri antoi 100% kaikkensa, ainakin jankkaamisessa ja asiakkaalle ei onneksi jäänyt mitään epäselvää tai kysyttää. /s


Kaikessa rehellisyydessä, näin luokattomaan asiakaspalveluun en ole törmäänyt edes surullisen kuuluisan Posti Oyj:n kanssa.




Kiitos kun toit tämän tapauksen esille, luin sekä tämän ketjun että tuon chat-keskustelun läpi. Otin sen talteen ja toimitan asiaankuuluvalle taholle palautteena, selvään kysymykseen tulee antaa selvä vastaus. Toit esille myös ongelmia viestinnän suhteen itse laajakaistan ympärillä, miten se toimii tai mitä siihen kuuluu, ja niin edelleen. Toimitan tämän ketjun tiedoksi meidän taloyhtiölaajakaistoista vastaavalle henkilölle, että katsomme tuon viestintäpuolen kuntoon.


 


Mitä tulee itse asiaan, eli virheelliseen tietoon modeemin osalta ja sopimukseen liittyvät kysymykset niin tosiaan reklamaatio on hyvä tapa edetä tässä kohtaa ja siitä tuossa ylempänä olikin jo ohje. Teithän sen muuten jo?


 


Muuta emme pysty tekemään tätä kautta, kuin antamaan yleisiä ohjeita joiden mukaan asioita kannattaa lähteä edistämään. 


 


--


 


Tämä on vain minun omaa pohdintaa yleisellä tasolla ja korostan, että en tiedä juuri tämän tuotteen spekseistä sen tarkemmin, mutta voisiko olla, että jos se modeemi tosiaan on sinun omaisuutta niin se on meiltä lähetetty tavallaan ns. "kaupanpäällisenä" ja siksi siitä ei ole myöskään mitään erillistä sopimusta? Ja sama toisin päin, jos modeemi olisi meidän, joko vuokralla/lainassa, siitä olisi silloin tehty sopimus (tai se olisi osa jotain toista sopimusta) ja siitä olisi mennyt mahdollisesti myös pieni kuukausittainen maksu? Oli miten oli, annetun tiedon olisi pitänyt olla oikeellista jo alunperin. Voi olla, että siinä on ollut kyseessä inhimillinen virhe. Voi myös olla, ettei tämä koskaan selviä, jos näin on että henkilö on tehnyt inhimillisen virheen ja antanut epähuomiossa väärää tietoa.


 


Niin tai näin, pyydän joka tapauksessa omasta puolestani anteeksi tapahtunutta.

Moikka! En ole ennen täällä Yhteisössä ollutkaan, mutta @TeroRe  vinkkaamana tulin mestoille. Työskentelen kuluttaja-asiakaspalvelun vetäjänä ja kannan vastuun tehdyistä virheistä ja heikosta asiakaskokemuksesta. Laitatko mulle @Fabut  sähköpostilla sun yhteystiedot, niin lähdetään hoitamaan asiaa kuntoon? Ja kovasti pyydän myös anteeksi edustamani yhtiön puolesta, ei mennyt kuin Strömsössä tämä keikka.


 


Terkuin,


 


@MarkusMakinen 


markus.makinen@teliacompany.com


 


 


 


edit katjane: lisätty mentionit

Vastaa