Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
MariaJenny
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Zyxel -modeemin yhteysongelma

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Auttakaahan hölmöä. Minulla on Zyxel modeemi mallia VMG1312-B10D, valot näyttää että modeemi toimii ja on netissä, mutta eipä päästä enää nettiin. Jos etsin läppärillä saatavia olevia wifi-verkkoja, niin ei näy enää sielläkään. Olin menossa päivittämään modeemin asetuksia admin-sivuille, mutta läppäri ilmoittaa ettei voi kirjautua kohteeseen sillä ei saa yhteyttä palvelimeen. Onko modeemi mennyt rikki... vai mitä voin tehdä? Ja ai niin, olen sammuttanut ja käynnistänyt modeemin kyllä uudelleen ja kokeilin jo resetointiakin. Ei auta.

 

Edit: JoonasLam Otsikkoa korjattu

1 vastaus
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2581 custom-general.kudos
  • 3938 custom-general.replies
  • 335 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @MariaJenny ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Voitko kokeilla puhelimella tai tabletilla löytyykö wifi verkko?

Admin sivuille pääsee kyllä puhelimen/tabletin selaimellakin.

Jos esim puhelimella onnistut pääsemään wifi verkkoon, niin ongelma rajoittuu läppäriin ja kenties windowsiin.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump