peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54740 Jäsentä
155601 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

black obs 4 pc ja nat typen vaihtaminen?

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎31-03-2019
Kirjoituksia: 2
1/4

black obs 4 pc ja nat typen vaihtaminen?

olen yrittänyt vaihtaa nat typeä kun en pääse kavereiden kanssa pelaamaan muuten mutta ei tuota tulosta.. nat typen pitäisi olla open mutta minulla on moderate? mitä minun pitäisi tehdä?

0 tykkäystä
3 vastausta
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎12-10-2018
Kirjoituksia: 103
2/4

Vs: black obs 4 pc ja nat typen vaihtaminen?

@astepa  kirjoitti:

olen yrittänyt vaihtaa nat typeä kun en pääse kavereiden kanssa pelaamaan muuten mutta ei tuota tulosta.. nat typen pitäisi olla open mutta minulla on moderate? mitä minun pitäisi tehdä?

Morjesta @astepa ja Tervetuloa Yhteisöön!

Tässä on kaksikin erilaista vaihtoehtoa. Heti toimiva asetusmuutos on reitittimen 4 -portin siltaaminen ja toinen, joka auttaa on porttiohjaus. Molemmat asetusmuutokset tehdään sieltä reitittimen asetuksista. Tarkemmat tiedot porttiohjaukseen tarvittavista porteista saat pelin valmistajalta.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎31-03-2019
Kirjoituksia: 2
3/4

oon niin peukalo keskellä kämmentä tällä hetkellä että mietin mitä toi siltaaminen tarkoittaa?

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎13-10-2017
Kirjoituksia: 201
4/4

Millainen reititin sinulla on käytössäsi?

0 tykkäystä