häiriöilmotus

  • 28 September 2015
  • 11 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Mulla on jo 3 kerran netti poikki siittä kun taloyhtiöliittymä tuli 14.9
Tein asiasta kännykällä häiriöilmoituksen mutta kun laitoin lähetä niin. Tuli vaan valkonen ruutu
kysyisin siis tuliko se perille

11 kommenttia

Mites laitan asetuksiin. Puhelinnumeroni. Tai asiakasnumeroni
En köytäny kohtaa kun en ole varma onko ne siellä

 nyt toimii  netti taas jos kyseessä  oli   yleinen vikatilanne  niin  missä on häiriötiedote asiasta   ei ole tulli tekastaria  eikä lue asiasta mitään     ihan vaan tiedoksi  odotan  kuitenkin sitä  vikapalvelun  soittoo koska   haluan selityksen tälle  mistä nää katkokset johtuu  tai muuten  netti lähtee muualle   vaikka   netti olis kuinka halpaa niin  ei nettin luotettavuus saa olla  mitä  sattuu

  vikapalvelusta  oli  yritetty  soittaa tuli tekstiviesti eli viesti oli sitten menny perille  mut ennen kuin  laitan  tän ratkastuksi  haluan tietää mihin voi laittaa  puhelinnumeroni  tai liittymän  tiedot  rofiilissani 

sitten  se mikä tässä  kummastuttaa   on se et vikari   on muka soittanu  mut puhelimen lokissa  ei näy mitään ja   puhelin ei ole soinu    puhelimenkin netti ei yöllä oikeen toiminu   herää  kysymys liittyykö samaan asiaan 

Täällä Klaanissa emme pysty perehtymään asioihin, jotka vaativat asiakastietojen tarkastelua.


Eli siis, pystymme kyllä auttamaan yleisluontoisesti, mutta emme voi esimerkiksi tarkistaa vikailmoituksesi tietoja, tai tutkia liittymäasioita tarkemmin.


 


Täältä löytyy tarkemmin tietoa Klaanista ja sen säännöistä. :)


 


Vaikea arvioida miksi puhelua et saanut, vaikka vikapalvelun mukaan on yritetty olla yhteyksissä. Hyvä että sait kuitenkin tekstiviestin.


 


 

 


@RaMaria kirjoitti:

Täällä Klaanissa emme pysty perehtymään asioihin, jotka vaativat asiakastietojen tarkastelua.

Eli siis, pystymme kyllä auttamaan yleisluontoisesti, mutta emme voi esimerkiksi tarkistaa vikailmoituksesi tietoja, tai tutkia liittymäasioita tarkemmin.

 

Täältä löytyy tarkemmin tietoa Klaanista ja sen säännöistä. :)

 

Vaikea arvioida miksi puhelua et saanut, vaikka vikapalvelun mukaan on yritetty olla yhteyksissä. Hyvä että sait kuitenkin tekstiviestin.

 

 


toi sivu ei sitten toimi  minkä linkin annoit   mutta voitko sanoo mihin asiakasnumeron  esim voi laittaa jos siittä joskus on hyötyä

Nyt pitäs linkinkin pelittää. :)


 


 


Eli siis, täällä emme voi auttaa asioissa, jotka vaativat asiakastietojen tarkastelua. Eli, asiakasnumeroasi et voi lisätä minnekkään, sillä emme sitä voi myöskään hyödyntää. Autamme siis täällä sellaisissa asioissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista, asiakastietoja tai muita vastaavia. :)

Pätkiminen on nyt vikapalvelun selvityksessä. Eli toivotaan et vika saadaan korjatuksi ettei tarvi ettiä muita ratkasuja
Nettiyhteydeksi

tämmönen ilmotus oli  häiriöilmotuksissa   eli  tämä saatto ollu toissa yön    häiriön syynä

Tampere - verkon muutostyö

Häiriö alkaa: 28.09.2015 00:01Arvioitu päättymisaika: 28.09.2015 06:00 Tampereen alueella tehdään verkon muutostöitä 28.09.2015, alkaen noin klo 00:01. Työn arvioitu kesto on kuusi tuntia. Muutostyö vaikuttaa laajakaistayhteyksien ja TV-palveluiden toimintaan ja aiheuttaa max kuuden tunnin katkoksen yhteydelle.

Pahoittelemme työstä aiheutuvaa haittaa.

Sonera Asiakaspalvelu

 

mutta siis  mulla on  käytössä   tiedote palvelu  vika ja häiriötiedotteista/huoltotiedotteista    mitään  tiedotetta ei ole tullu et parantakaa    nyt palvelun toimivuutta

Tää onkin vähän siinä mielessä mielenkiintonen, eli jos sulla on käytössä tuo meidän vikatiedottaminen tekstarilla, aikahaarukkana tuossa tuo vakio klo 08-20 (eli siis mikäli viestejä lähtee, lähtee ne tuolloin, eikä keskellä yötä), ei sulle tuu tiedotetta viasta, häiriöstä tai huollosta, joka ilmenee klo 20-08.


 


Eli tässä tapauksessa, tuo muutostyö on ollut keskellä yötä kuuden tunnin ajan (00-06), jolloin sulle ei siitä tekstaria saavu, kun mitä luultavimmin sulla on käytössä tuo aikahaarukka 08-20. Tuon saa tosin muutettua myös silleen, että nuo viestit saa myös keskellä yötäkin, asiakaspalvelun kautta hoituu muutos. :)


 

sai  ton muutettua itsekkin omista asetuksista tein sen  häiriön jälkeen nyt pitäis tulla    myös keskellä yötä   ei haittaa koska  yöllä on  puhelin äänettömällä

Kunniamerkki +10

Olisi yksi pieni toivomus kirjoittajille ihan yleisesti.

 

On huomattavasti helpompi lukea viestejä, jos kirjoittajat viitsisivät edes vähän paneutua omaan näppäilyyn. Ei täällä mitään "äidinkielen opettajia" haluta olla. Kuitenkin on hankalaa lukea tekstiä, joka on kirjoitettu yhteen pötköön ilman minkäänlaista lauserakennetta ja sisältää tolkuttomasti ylimääräisiä välilyöntejä.

 

Edes pientä yritystä ymmärrettävän tekstin tuottamiseen, kiitos.

Vastaa