Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
tikkakei_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

kiinteän netin hinta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Siis uusiasiakas saa mukavia alennuksia ainakin ensimmäiseksi vuodeksi. Vanhat ei mitään. Olen ollut jo yli 10v nettiasiakas ja puhelin 1997 vuodesta Soneralla.
Nyt netti liittymä kiinteä 8m ASDL ja nettitikku ilmainen (jolla en tee mitään ei käyttöä) 29.90 kk maksu mennyt vuosia. Ensikeväänä katkeaa vanha soppari. Monet kyselleet / ihmetelleet tarjous hinnoittelua uusien ja vanhojen välillä VUOSIA ollut eikä muutosta tapahdu? Ikävä kyllä rivitalon keskuksessa Soneran vehkeet eli ei vaihtoehtoa sama kaapelissa.

Tikkua kokeillut sisällä pihalla yms 5-6m max vaikka uusi tukiasema tuli koulutuskeskuksen katolle syksyllä 2013 sellainen 2 metrin tynkä tolppa talojen välissä?(etäisyys siitä meille n.600m linnutietä yksi talo välissä)

Kokeilin koulun pihalla johan tuli 5 tolppaa. Eli tikulla hidas nopeus 3G
4 vastausta
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei tikkakei!

Tokihan meillä vanhoja asiakkaita muistetaan 🙂 Onhan sinulla yhteystiedot ja luvat kunnossa, jotta saadaan sinua lähestyä? Kannattaa ensihätään käydä ne hoitamassa Omilla Sivuilla.
Kun sopimus lähenee loppuaan, on mahdollista saada uusi tarjous. Jollei meiltä siihen mennessä olla jo soiteltu tai muutoin lähestytty, hihkaisethan, niin katsotaan joku loistotarjous liittymälle 🙂
Mukavaa talvenjatkoa sinne!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
sevk_
Vakiokalustoa ☆
  • 1 custom-general.kudos
  • 226 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Soneralta saa, kun pyytää. Laskunsa maksava hiljainen asiakas on Soneran kannalta kultakaivos, kun hintaa pumpataan ylös ja kaikesta muistetaan laskulla.

Juu, se on kumma että samalla seudulla uusi asiakas saa ensimmäisen vuoden 100/5 kaapelin 19,95 ja viime sopimuksen uusimisen yhteydessä oli kauhean vaikea saada se hinta edes 29,95 tasolle.
Toimiva EPG-opas olisi iloinen asia. Soneran asiakkaana et sitä saa. Yläkerran hemmoa saa kiittää siitä, että tulee edes kuva satunnaisia pätkimisiä ottamatta lukuun hyvin perille. Eikä se datapuolikaan hyvin toimi. Paljon kehuttu 4G, 10/10 Mbps on jo hyvä suoritus.
jiiwee
Vakiokalustoa ☆
  • 3 custom-general.kudos
  • 171 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tännekin saa laittaa vanhalle asikkaalle tarjouksen, josta ei voi kieltäytyä - automaatin pukkaamat tarjoukset kun ei sellaisia oikein ole.
KatjaN_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 898 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei sevk ja jiiwee !

Markkinointiluvat kannattaa käydä klikkailemassa Omilla Sivuilla kuntoon, kuten Niinamari tuossa neuvoi. Lähettelemme sitten sähköpostilla tarjouksia ja muistuttelemme hyvissä ajoin ennen sopimuksen päättymistä uuden jatkolla. 🙂
Palvelupyyntö kannattaa käydä laittamassa Omilla Sivuilla, niin me soittelemme - ja eiköhän sitä myöden sitten saada hommat ja paketit kohdilleen! 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu