laajakaista-ongelmia Helsingissä?


Vitsi että tämä on hanurista koko "keskustelu". On saatu jopa Elisaa sekavammaksi, ja se on saavutus. Normaali foorumi olisi paljon toimivampi.


 


Mutta onko Telialla jotain ongelmia laajakaista-liittymien kanssa Helsingissä? On pingit järkyttävän hitaat, samoin lataaminen pätkii. Aivan toivotonta menoa. Alkoi tuossa klo 13 tienoilla (tai itse huomasin sen silloin, ap toimi kunnolla).

Edit RaMaria: Otsikko


3 kommenttia


@jakanekosonera kirjoitti:

Vitsi että tämä on hanurista koko "keskustelu". On saatu jopa Elisaa sekavammaksi, ja se on saavutus. Normaali foorumi olisi paljon toimivampi.

 

Mutta onko Telialla jotain ongelmia laajakaista-liittymien kanssa Helsingissä? On pingit järkyttävän hitaat, samoin lataaminen pätkii. Aivan toivotonta menoa. Alkoi tuossa klo 13 tienoilla (tai itse huomasin sen silloin, ap toimi kunnolla).


Terve! Tänne asti ei ole vielä tullut tietoa mistään yleisestä viasta. Ennättäisitkö käväisemään meidän häiriöilmoitusten chatissa niin voidaan ottaa ilmoitusta ylös? Pääset itsepalveluun kätevästi kirjautumalla www.telia.fi/kirjaudu

Kyllä tulisin jos teidän sekavilta sivuilta löytäisin, ja olen jo kirjautunut.

Toisaalta, en jaksa jokaisen linkin jälkeen saada ensin jotain virheilmoitusta, ja sitten kuitenkin mennään ko. osoitteeseen. Eikä kyse ole selaimesta tai laajennuksista, ongelmia on ihan Chromecastin kautta tallennetta katsoessa (langallinen yhteys suoraan reitittimeen).

 

Jos ei kerran ongelmia ole, niin ei kai niitä sitten ole. :)

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@jakanekosonera


 


Kyseessä olikin isompi vika, joka saatiin korjattua. Kannattaa bootata modeemi/reititin, jos netti ei lähde toimimaan normaalisti. 


 


Vinkkinä: Jos olet jo kirjautunut, pääset chattiin klikkaamalla omaa nimeäsi Telian etusivulla ja tämän jälkeen kohtaa "Liittymäni ja palveluni". Seuraavaksi oikeaan alakulmaan pitäisi ilmestyä "Siirry chattiin" -painike.


 

Vastaa