Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 60238
Kirjoituksia 165907


Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎07-11-2014
Kirjoituksia: 1
1/2

laskutus

mitä minä teen, mulle tulee kokoajan laajakaista laskuja, jonka olen vuosi sitten peruuttanut muuton vuoksi, voitteko selvittää laskut mitä olen teille maksanut laajakaistasta mitä minulla ei enää ole ollut voitteko soittaa minulle numeroon XXXXXXXXX klo.10-15 välillä joka päivä, asialla on kiire
t. X X
0 tykkäystä
1 vastaus
Highlighted
Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Rekisteröitynyt: ‎10-06-2013
Kirjoituksia: 198
2/2

Re: laskutus

Hei aaron!

Näin kiireellisessä asiassa suosittelen pirauttamaan meille mahdollisimman pian. Asiakaspalvelun saa kiinni numerosta 0200-17000 ja jonotilanne on erittäin hyvä -kollegat nimittäin odottelevat puheluita. Hymiö Onnellinen

Tässä palstalla tarvitsisimme asiakasnumerosi. Sen voi lisätä omiin tietoihin, jolloin numero ei näy muille käyttäjille, ainoastaan meille soneralaisille.
0 tykkäystä