soneran asiakaspalvelu taso


hei  voiko oikeesti olla  niin  että  kuluttaja-asiakas  ei voi ohjata   palautteita asiakaspalvelun laadusta    ja virheistä asiakaspalvelijoitten kouluttajille  vaan  asiat käsittelee samat  asiakaspalvelijat jotka on tehny virheetkin 

eli   käytännössä  asiakaspalvelijoilla  ei ole  esimiehiä jotka  vastaa asiakkaalle  viimekädessä  asiakaspalvelun puheista

en kirjoittanu tätä  haukkuakseni  asiakaspalvelua  vaan siksi  et  haluan saada  hyvää palvelua soneralta 


11 kommenttia

Kyllähän palautteet on meille erityisen tärkeässä arvossa ja niitä ohjataan myös eteenpäin.


 


Vähän palautteesta ja asiayhteydestä riippuen itse ohjaan palautteen yleensä suoraan  


 


-Asiakaspalvelijalle sekä hänen esimiehelleen.
-Kauppoihin liittyvät palautteet sitten kaupasta vastaavalle henkilölle


-Tuotteeseen liittyvät palautteet tuotevastaavalle


 


 

mulle vaan sanottiin  muutama tunti sitten puhelimessa  ettäkun   lähettää palautteen   miten tahansa  niin  samat henkilöt  käsittelee ne eli tässä voi käydä niin  että  asian käsittelee henkilö  josta tehdään valitus ja siksi asia ei mene eteenpäin

siksi olis hyvä että  asiat käsittelis joku muu

kyse siis mun tapauksessani on  se että myyntipalvelu puhuu erilailla kuin asiakaspalvelu

ja sitä en hyväksy  siihen pitää saada muutos  koska  asiakas ei voi tietää kumpi on totta

et sen takia  haluasin  että palaute menis  myynni/asiakaspalvekun  kouluttajille  että he voisivat ohjeistaa  asiakaspalvelua  selvittään asiat ennen kuin puhuvat totenqa asioita

siis  en tässä halua lähtee edelleenkään arvosteleen   asiakaspalveluita mutta puutteisiin pitää  puuttua se on hyvää asiakaspalvelua

 

Varmaan tahallaan ei puhuta erilailla, voi olla jokin tietokatkos kyseessä jommassa kummasssa päässä, tai muu vastaava tilanne. Ihmisiä mekin asiakaspalvelussa ollaan, ja ihan inhimillisiä virheitä tehdään myös:)


Myyntipalvelussa sinua palvelee myös asiakaspalvelija, samat koulutukset ovat läpikäyneet sielläkin.


 


Minkälainen juttu sulla on tuossa ollut kyseessä, mitä on kerrottu eri tavalla?

Jos lähetät palautteen esimerkiksi emaililla tai palvelupyynnöllä, sama porukka noita molempia on käsittelemässä.


 


Palaute palvelusta on yleensä semmonen juttu, joka välitetään tiedoksi. Palautteeseen ei kommentoida, eikä vastata sen erityisemmin. Palaute siis ohjataan oikealle henkilölle tai oikealle taholle. Mikäli reklamoidaan palvelutapahtumasta, on se taasen vähän eri juttu. Reklamaatio voidaan käsitellä aspassa, ohjata esimiehelle tiedoksi tai sitten meidän laatutiimille. Reklamaatioon saa asiakas myös vastauksen.


 


Mutta kuten sanottu, kaikki palaute on meille tärkeää, niistä opitaan, kasvetaan ja niiden perusteella voimme kehittää meidän palveluita sekä toimintatapoja.
Jos palaute kohdistuu virheellisen tiedon antoon, ohjataan siitä palaute eteenpäin kyseiselle asiakaspalvelijalle, varmistetaan että jatkossa oikea info on hallussa ja oikeat toimintatavat. :)


 

 sain sähköpostia  teliasoneralle kun  sähköpostia ei ollu soneran asiakaspalvelulle  muutoin kuin  nämä osotteet jotka käsitytelee samat tyypit 

sain  tyydyttävän vastauksen  asiaan eli että  palautteeni otetaan huomioon seuraavissa koulutuksissa   ja että asiassa on toimittu väärin 

mulle tämä riittää jos  myönetään virhe ja  pyritään koulutuksilla muuttaan tapoja

toivottavasti niin myös käy asia siis loppuun käsitety

Mihin nykyään voi jättää palautetta tuosta asiakaspalvelusta? Ei tunnu mistään löytyvän palautelomaketta

Tervetuloa Klaaniin , kiva nähdä sinut täällä!


Oliko minkälainen palaute kyseessä, ihan yleinen parannusehdotus, vai joku tietty tapaus? Pystymme ohjaamaan mm. Facebook-sivujemme kautta laitetut privaviestit eteenpäin, oikealle taholle.

Tietty tapaus. Onko facebook ainoa kanava?

Palautetta voi jättää meidän kaikissa asiakaspalvelukanavissa. (Klaanissa ei onnistu yksittäisten tapauksien kohdalla, kun täällä emme käsittele asiakastietoja).

Omien sivujen kautta voit esimerkiksi Chatin avulla jättää palautteen, löytyypä sieltä myös palvelupyyntökin. :)

Hei,

Itsekin olisin kiinnostunut antamaan palautetta, mutta kanavaa ei tunnu löytyvän. Avasin oman keskustelunkin tänne yhteisöön sähköpostiosoitteen löytämiseksi. Pitkähkö palaute tuskin kiinnostaa jossain omien sivujen bottichatissa. Tämä keissi olisi mielestäni hyödyllistä saada eteenpäin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@myssykasperi  kirjoitti:

Hei,


Itsekin olisin kiinnostunut antamaan palautetta, mutta kanavaa ei tunnu löytyvän. Avasin oman keskustelunkin tänne yhteisöön sähköpostiosoitteen löytämiseksi. Pitkähkö palaute tuskin kiinnostaa jossain omien sivujen bottichatissa. Tämä keissi olisi mielestäni hyödyllistä saada eteenpäin.




Sinun aiempaan kysymykseen olikin jo @kiisseli67 antanut hyvän neuvon lähettää viesti Minun Telian kautta. Lyhyesti sanottuna yleisen palautteen voi meille antaa missä tahansa yhteydenottokanavassa. Jos on tarpeen päästä tarkemmin katselemaan asiakastietoja, on hyvä ottaa yhteyttä esim. chatin kautta. 

Homma hoitui toisessa keskustelussa saamani linkin kautta. Kiitos @kiisseli67 

Vastaa