Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
samzaa_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

taloyhtiö ja sonera internet

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
taloyhtiössä on 19.11 alkaen ollut soneran internet yhteydet. Nopeus ei ole noussut 10megaan, johtuuko siitä kun en ole aktivoinut liittymää?
6 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 730 custom-general.kudos
  • 4498 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Millainen liittymä? Taloyhtiössä sovittu siis 10Mbps perusnopeus?

Kannattaa rekisteröidä se perusnopeus Soneralle. Sen voit tehdä saatavuus hausta: http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/nettiyhteydet/kodin+laajakaista/tilaa+kodin+netti
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
samzaa_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Taloyhtiössä ollut aikaisemmin dna jossa perusnopeus ollut 2megaa, eli toimii tolla edelleen. Nyt pitäisi siis saada tuo sovittu soneran perusnopeus 10megaa käyttöön.
olkitu
Kunniajäsen
  • 730 custom-general.kudos
  • 4498 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
samzaa kirjoitti:
Taloyhtiössä ollut aikaisemmin dna jossa perusnopeus ollut 2megaa, eli toimii tolla edelleen. Nyt pitäisi siis saada tuo sovittu soneran perusnopeus 10megaa käyttöön.


Rekisteröi perusnopeus ja asiakasnumeron perusteella voit tehdä asiasta vikailmoituksen, jos nopeus ei nouse.

http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/nettiyhteydet/taloyhtiolaajakaista/taloyhtiolaajakaista+asukkai...
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Jaakko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 96 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi samzaa

Lisäätkö vielä asiakasnumerosi tietoihisi, niin kurkataan mistä tämä ongelma voisi johtua?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/ Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy -palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
samzaa_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Nyt on tilattu toi perus10 palvelu joka pitäis olla käytössä 17.12. En tiedä pitäisikö olla vielä yhteydessä dna:aalle kun en ole sinne henkilökohtaista sopparia ikinä tehnyt mutta itse olen siis vuokralainen ja vuokranantaja on laskuttanut tosta dna liittymästä, eli jos hänellä on soppari dna kanssa olisiko hänen täytynyt irtisanoa se että olisin saanut ton soneran käyttöön jo sillon 19.11
Marjaana_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 198 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitos! Laitoit tilausnumeron asiakasnumeroksi, eikö vain? 🙂 Sekin toimii.

Pyydä vain vuokranantajaa päättämään se edellinen sopimus, ellei hän ole jo tehnyt niin. Ei sitten turhaan laskuta sinua siitä tai muutenkaan ole asunnossa toista liittymää. Tekniikan puolesta ne kyllä voivat olla yhtä aikaa: meillä on käytössä oma valokuitu ja DNA:lla jokin muu ratkaisu, eivät siis blokkaa toisiaan (ellei taloyhtiö ole päättänyt poistaa niitä piuhoja mitä pitkin toisen operaattorin netti on toiminut).

Summa summarum: voit olla huoleti tuon uuden tilauksen suhteen, kytkemme sinulle 10M netin 17.12. 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut