Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jouluporsas
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

technicolor cga2121

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Viikko sitten taloyhtiö siirtyi käyttämään kaapelinettiä.Eli antennipistokkeesta modeemiin ja tietokoneeseen jos joku ei ymmärtänyt.Aiempi yhteys oli VDSL kansan kielellä vanha kunnon kotipuhelin liitäntä.

Prkl technicolor cga2121 yhteys poikki 5-20 kertaa vuorokaus!!Halvin mahdollinen liittymän mukana tullut kaapelimodeemi(29e) ja koko ajan yhteys poikki Jyväskylässä.

Ilmoitukset tehty ja kaikki resetoinnit useamman kerran tehty.PRKL!!!

5 vastausta
KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 644 custom-general.replies
  • 54 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jouluporsas  kirjoitti:

Viikko sitten taloyhtiö siirtyi käyttämään kaapelinettiä.Eli antennipistokkeesta modeemiin ja tietokoneeseen jos joku ei ymmärtänyt.Aiempi yhteys oli VDSL kansan kielellä vanha kunnon kotipuhelin liitäntä.

Prkl technicolor cga2121 yhteys poikki 5-20 kertaa vuorokaus!!Halvin mahdollinen liittymän mukana tullut kaapelimodeemi(29e) ja koko ajan yhteys poikki Jyväskylässä.

Ilmoitukset tehty ja kaikki resetoinnit useamman kerran tehty.PRKL!!!


Katkeilevaan yhteyteen voi olla monta syytä. Asentaja olisi hyvä saada paikalle mittamaan talovahvistimelta asuntoon lähtevää signaalia ja tarvittaessa tarkistamaan arvot asunnon pistokkeelta. Suosittelen sinua siis kirjaamaan meille häiriöilmoituksen vaikka Minun Telian kautta. 

 

Ennen häiriöilmoituksen jättämistä varmistathan seuraavat asiat. Antennikaapeli ei ole jatkettu ja se on kunnolla modeemissa sekä antennipistokeessa kiinni.

Jos antennirasiasta löytyy oma liitin modeemin kaapelille älä käytä haarointinta välissä. Testaa yhteyden toimintaa myös asunnon toisesta antennirasiasta jos sellainen löytyy. Varmista myös ettei katkominen tapahtu modeemin ja koneen langattoman yhteyden vuoksi. Tämä on helpointa verkkokaapelilla yhdistäen tai katsomalla vilkkuvatko modeemin kaksi ylintä valoa katkon aikana.

 

Eikö olekkin mukavan halpa hinta tuo 29€? Yleensä kaapelimodeemin hinta on huomattavasti tuota arvokkaampi. Nykyinen hinta 29€ ei ole laitteen todellinen hinta, jonka olemme laitevalmistajalle maksaneet. 

jouluporsas
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Modeemi ollut liitettynä koko ajan langallisena,ei wifinä!Jos se toimii 5minuuttia niin se ei toimi 5tuntia.Koko ajan samaa kuraa.

Töpseli pois,takaisin,pois,takaisin,resetoi,töpseli pois jne jne.Tee etänä sitten jotai!!

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 931 custom-general.replies
  • 70 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jouluporsas  kirjoitti:

Modeemi ollut liitettynä koko ajan langallisena,ei wifinä!Jos se toimii 5minuuttia niin se ei toimi 5tuntia.Koko ajan samaa kuraa.

Töpseli pois,takaisin,pois,takaisin,resetoi,töpseli pois jne jne.Tee etänä sitten jotai!!


Silloin kun kaapelimodeemi käyttäytyy näin, niin toivomme, että teet meille siitä Häiriöilmoituksen tutkittavaksi kuten @KaPetri aiemmin ehdottikin. Pääset jättämään meille aiheesta Häiriöilmoituksen tutkittavaksi. 

jouluporsas
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olen tehnyt ilmoituksen kaksi kertaa!!

MinnaLN
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 129 custom-general.kudos
  • 502 custom-general.replies
  • 31 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jouluporsas  kirjoitti:

Olen tehnyt ilmoituksen kaksi kertaa!!


Hyvä, kun olet laittanut asian eteenpäin. Häiriöilmoituksen käsittelemisessä voi mennä muutama päivä, odottele vain meidän teknisen asiakaspalvelumme yhteydenottoa.

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)