Netti pätkii

  • 11 December 2014
  • 9 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Heips.

Netti on katkeillut joka päivä, joka tunti. Ongelmat alkoivat 6.4. ja 10.4. on kirjattu vikailmoitus (5050933). Kuinka kauan vielä täytyy odottaa? Verkkokauppayrittäjälle harvinaisen turhauttavaa. Vikapalvelusta en saa/osaa saada ketään ihmistä kiinni, joka voisi kertoa asiasta.

9 kommenttia

Mainitsemasi vikailmoitus on kuitattu valmiiksi jo 21.4. Viankorjauksesta on lähetetty sinulle kuittaus tekstiviestinä matkapuhelimeen. Mikäli pätkiminen kuitenkin edelleen jatkuu, kannattaa liittymästä jättää uusi vikailmoitus.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Tällaista tekstiviestiä ei ole saapunut. 10.4. tuli vikaimoituksen vahvistus tekstiviestinä, jonka jälkeen soitto 12. tai 13.pvä teiltä jolloin neuvottiin jättämään modeemi päälle. Tämän jälkeen ei ole kuulunut mitään. Tottakai olisimme reagoineet viestiin, koska netti ei toimi edelleenkään.

Lisäksi Soneran tehopöytäpc ei ole toiminut 6.4. jälkeen, eli nettiin (LAN) ei ole päässyt sillä ollenkaan, omahankinta-kannettava kyllä toimii vaikka pätkii (WLAN) ja Soneran antama Fujitsun vikanumero ei toimi.

Laitamme uuden vikailmoituksen siis menemään taas...
Laajakaistaliittymästäsi uusi vikailmoitus on käsittelyssä.

Fujitsun tuen yhteystiedot.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
19.5. tuli ilmoitus, että verkon hallinta on tutkinut ilmoittamamme vikaa, mutta vikaa ei löytynyt.

Tänään yritimme tehdä uuden vikailmoituksen, mutta vanha on vielä kesken? Netti siis yhä edelleen pätkii.
Jos lisäät keskustelupalstan profiiliisi asiakasnumerosi, niin voin tarkistaa, että mikä on aikaisemman vikailmoituksesi tilanne.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Lisätty. Ja pätkii yhä. Komiasti pätkiikin. Ei ole kyse pitkäaikasista pätkimisistä, mutta semmosista 10s.-5min. jaksoista jolloin yhteys häviää. Ilm. joillain muillakin ilmennyt samankaltaista onkelmaa.

Onko mahdollista saada jotakin numeroa, jossa vastaa ihminen?
Valitettavasti profiilisi tiedoissa ei vielä näkynyt asiakasnumeroasi kokonaisuudessaan. Voitko vielä tarkistaa asiakasnumerosi ja lisätä sen uudelleen? Näet liittymäsi asiakasnumeron, esimerkiksi laajakaistaliittymäsi laskun yläosan tiedoista.

Vikapalveluumme ei ole olemassa muuta yhteysnumeroa kuin 0206 90101 (mpm/pvm) numeromme. Tässä numerossa vikailmoituksen vastaanotto tapahtuu vianrajausautomaatin toimesta, mutta tarvittaessa puhelu ohjautuu asiakasneuvojalle, jos vikailmoitukseen tarvitaan lisätietoja.

Toinen vaihtoehto olla yhteydessä vikapalveluumme on lähettää vikatilanteesta viesti Omien Sivujen vikailmoituslomakkeella. Jos haluat keskustella ongelmasta asiakasneuvojan kanssa, voit liittää viestiin pyynnön, että sinuun oltaisiin asiasta puhelimitse yhteydessä.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vikailmon nro: 5153833. Asiakasnummeroa ei löytynyt, kaikki laskutkin hävitetty.
Kyseinen vikailmoitus on kyllä kuitattu valmiiksi jo 11.5. Tuolloin on todettu että yhteys ei ole katkeillut huhtikuisen vikailmoituksen jälkeen, joten katkokset johtuvat nyt hyvin todennäköisesti jostain muusta kuin fyysisestä yhteydestä keskuksen ja puhelinpistokkeen välissä.

Yhteyden pätkimiseen löydät ohjeita Ohjeet ja vinkit -sivultamme. Jos haluat eikä ohjeista ole apua, voit kuitenkin tehdä liittymästäsi uuden vikailmoituksen joko Omien sivujen vikalomakkeella tai soittamalla vikapalvelunumeroomme 0206 90101. Aiemmin vaivannut järjestelmämme ilmoitus kesken olleesta vikailmoituksesta on poistunut, joten vikailmoituksen voit nyt jättää uudelleen myös puhelimitse.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa