Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JoonasPNieminen
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 144 custom-general.kudos
  • 122 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Joonas Nieminen - tuleva 5G laitelähettiläs

Moi Telia Yhteisön väki,

Nimeni on Joonas Nieminen ja olen 32-vuotias media-alan yrittäjä. Olen tehnyt videoita työkseni reilut 10-vuotta ja ala-aste aikojen vankan harrastepohjan ansiosta myös analoginen puoli AV-tuotannoista tuli tutuksi. Olen elänyt digitalisaation murroksen molemmin puolin ja osaan arvostaa mitä nykyajan laitteilla on mahdollista tehdä.

Ammattini kautta itseäni kiinnostaa eniten laitteiden kuvausominaisuudet ja kuinka vaivatonta näitä on integroida omaan arki- ja työelämään. Haluan että ohjelmat toimivat sujuvasti ja helposti. Älylaitteilla voi tehdä paljon muutakin kuvaukseen liittyvää kuin vain kuvata. Alla olevassa videossa yksi monista esimerkeistä: 

Kuvaaminen on nykyään osa kaikkien arkielämää. Miltein jokaisella on älypuhelin taskussa ja näiden kamerat osaavat yllättää minutkin kuinka kehittyneitä ne ovat! Sosiaalinen media on antanut vaivattoman julkaisukanavan kaikkien uloittuville. Jokaisen tulisi osata kuvata ja lähettiläänä antaisin myös vinkkejä kuinka jokainen voi kehittyä paremmaksi kuvaajaksi.

2 vastausta
JoonasPNieminen
Telia 5G lähettiläs 2021

Tuleva 5G puhelin, OnePlus 8, olisi mieletöntä saada haltuun. Nykyinen lippulaivamalli OnePlus 7T Pro on tälläkin hetkellä yksiä tehokkaimmista puhelimista (varsinkin McLaren edition), joten sitä pistää miettimään mitä kaikkea OnePlussan väki on keksinyt 8-mallin kuorien sisälle sekä raudan että softan osalta. Alla olevalla videolla kerron myös miksi 5G:tä ylistetään jokapuolella ja kuinka siitä olisi hyötyä minulle ja myös teille muille: 

JoonasPNieminen
Telia 5G lähettiläs 2021

Kiitoksia kaikille äänestäjille!

Nyt jännitellään tuomariston tuloksia ja odotellaan tulevaa kesää 🙂