100/10 muuttui 10/10, Update: *Korjattu*

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

laajakaistani oli tänään hetken poissa käytöstä. Modeemin uudellen käynnistyksen jälkeen liittymä alkoi toimia, mutta nopeus oli 10/10 vaikka liittymäni on 100/10.

Sinulla on käytössäsi korkein nopeusluokka.

Sonera Laajakaista Valokuitu 100M/10M
Käytössä

3 kommenttia

Hei Erre,

Katselin liittymäsi tiedot ja profiilina on tuo 100/10M, mutta modeemia ei näy linjalla nyt ollenkaan. Onko modeemisi päällä nyt?

Jos modeemisi on päällä ja yhteysnopeus näyttää edelleen 10/10M, niin vika voi olla verkon puolen kytkennöissä.

Suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä niin selvitetään ongelma, niin saadaan nopeudetkin kohdilleen.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Modeemi on ollut päällä uudelleenkäynnistyksen jälkeen. Joo, pitääpäs huomenna soitella.
Lauantaina soitin ja tehtiin vikailmoitus. Tänään maanantaina korjattu, vika oli kytkennöissä. Nyt toimii taas. Ja oli oikein mukava ja asiantunteva korjaaja 🙂

Vastaa