1000/100


Tervehdys.

Nostin nopeutta tällä viikolla tuohon nopeusluokkaan. Olisi vaan ollut mukava, kun myyjät olisivat ilmoittaneet, että Thomsonin reititin ei tue tuota nopeutta.

100 megaa maksimi reitittimen kanssa, mutta seinästä suoraan koneelle saan max. nopeuden. Harmi vaan, kun käytössä on myös Koti-TV, joten tarvitsen reititintä.

Kertokaahan sieltä soneralta, miten toimitaan nyt, kun teidän myyjillä on peukalo keskellä kämmentä.

10 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Ehkä kannataa katsoa että edes omat laitteet tukevat gigan nopeuksia. Kai koneessasi on Gigabitin verkkokortti, sillä muuten et oikein hyödy nopeudesta silloinkaan.
No tietenkin se on selvitetty, en ole eilen syntynyt.

Kun luet tarkemmin ensimmäisen viestin, niin huomaat että suoraan seinästä sain oikean nopeuden.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Pahoittelen virhettäni lukiessani...

Minusta ainakin yleensä tunttuu siltä että operaattorin myyjät + varsinkaan vikapalvelu ei oikein tiedä mitään... Mutta osta uusi reititin, jos et käytä Sonera Viihdettä.

Asus Rt-N56U on hyvä reititin, minulla on sellainen... toki on hieman kallis
Sepä se täs onkin pulma, kun mulla on toi viihde.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Viihteen kanssa oikeilla asetuksilla saa muut reitittimet toimimaan toki...

Ja jos tuki on multicastille sekä IPTV:lle

Asuksen firmwaressa on pieni ongelma... ongelman saa toki vaihtamalla firmware tai käyttämällä telnetin komentoriviä.

Ainakin IPTV asetukset VID 252 PRIO 0

Mutta Internet yhteys ei toimi.. laittaa tagittomana... murossa on ollut pitkä keskustelu tästä
Ihan mukavaa, kun vastailet viesteihin, mutta jatkossa suosittelen sua lukemaan ajatuksella ketjun aloituspostin, ettei tarvii korjailla jatkuvasti sun ajatusvirheitä, että mistä olikaan kyse!
Asia kunnossa, soitin vikapäivystykseen ja postittavat takuuna toisen reitittimen.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
No nyt on asiaa... Sonera tarjoaa ilmaiseksi reitittimen... taitaa olla Inteno
Juu, Inteno on.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Minulla on Inteno DG301AL ja ainakin käyttis on romu... koska Soneran firmware pilaa puolet mitä löytyy laitteesta

Vastaa