Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Htkipy_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

13.6.2013 tehdyt tallenteet katosivat

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mitähän siellä nyt tapahtui? Tänään 13.6. ainakin klo 17 jälkeen tehdyt tallenteet katosivat kokonaan n. klo 20 - 21 välisenä aikana, jopa sekin tallenne, jota parhaillaan katsottiin...
12 vastausta
Wasama_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Muistakaa resetoida digiboksi. Jollei teillä ole sellaista, nykäiskää naapurinne digiboksi irti seinästä. Helepottaa!

Onneks on serverit omissa käsissä, ei vaikkapa Soneran pilvessä. Kun varmuuskopiointi on heillä tuota luokkaa...
Harry_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Myös täältä on kadonnut 90 päivän ajalta kaikki tallenteet - muutamia ajankohtia(26.3, 2.5, 5.5, 24.5, 26.5, 9.6 ja 13.6) lukuun ottamatta 8 tallennetta jäi katsottavaksi.

Tallennuksia oli tehty liki päivittäin, joten ilmoittamieni päivien väliin jää monta tyhjää päivää.
TerhiA_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kolmen kuukauden 600 tunnin tallenteista on jäljellä125 tuntia, mutta tuo määrä tuntuu muuttuvan koko ajan, Eilen illalla oli vain 75 tuntia jäljellä, mutta jostain syystä se on kasvanut, vaikkei tallennuksia ole tehty.
Samoin kaikki tulevien ohjelmien tallennukset on tehtävä uudestaan.

Boksi on resetoitu monta kertaa, mutta sillä ei ole mitään vaikutusta. Taidanpa palata vanhaan digiboksiin, jos tähän ei voi luottaa.
Tämän osion uusimmat keskustelut