2 Tilausta, toinen korjaus ensimmäiseen

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Moi.

Aikaisemmin tänään koetin tilata valokuitu laajakaista tarjousta.(9,90€/kk 1. vuosi ja 19.90€/kk toinen vuosi.)
Tarjouksen linkki johtikin ihan muuhun ja huomasin tilauksen tulostamisen aikana, että tilaamani ''tuote'' oli erillainen kuin minkä tarjous oli antanut ymmärtää. 29.90€/kk 1. vuosi ja 39.90€/kk toinen vuosi.

Tein siis toisen tilauksen, koska ensimmäinen oli virheellinen. Haluasinkin nyt ilmoittaa, että peruisin ensimmäisen tilauksen. Soitanko asiakas palveluun vai menenkö itse Sonera kauppaan ilmoittamaan henkilökohtaisesti?

1 kommentti

Hei Freshness,
Voit soitella Asiakaspalveluumme, tai varata ajan jolloin meiltä soitetaan sinulle. Ota yhteyttä mahdollisimman pian, niin saadaan ylimääräinen tilaus peruttua.

Vastaa