Moi.
Aikaisemmin tänään koetin tilata valokuitu laajakaista tarjousta.(9,90€/kk 1. vuosi ja 19.90€/kk toinen vuosi.)
Tarjouksen linkki johtikin ihan muuhun ja huomasin tilauksen tulostamisen aikana, että tilaamani ''tuote'' oli erillainen kuin minkä tarjous oli antanut ymmärtää. 29.90€/kk 1. vuosi ja 39.90€/kk toinen vuosi.
Tein siis toisen tilauksen, koska ensimmäinen oli virheellinen. Haluasinkin nyt ilmoittaa, että peruisin ensimmäisen tilauksen. Soitanko asiakas palveluun vai menenkö itse Sonera kauppaan ilmoittamaan henkilökohtaisesti?
A
Hei Freshness,
Voit soitella Asiakaspalveluumme, tai varata ajan jolloin meiltä soitetaan sinulle. Ota yhteyttä mahdollisimman pian, niin saadaan ylimääräinen tilaus peruttua.
Voit soitella Asiakaspalveluumme, tai varata ajan jolloin meiltä soitetaan sinulle. Ota yhteyttä mahdollisimman pian, niin saadaan ylimääräinen tilaus peruttua.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.