2 liikkuvan laajakaistan peruminen: EI ONNISTUNUT!!!!???

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

4.7.2011 menimme Jämsän Puhelintarvike liikkeen ovesta sisään, pienen hetken odottelun jälkeen iloisesti hymyilevä nuori neiti kyseli kuinka voisi meitä palvella.
Kerroimme hänelle, että nyt alkaa lähentyä meidän liikkuvan laajakaistan sekä Huawei mokkulan sopimuksien loppumisaika. Olemme päättäneet lopettaa ne kummatkin!
Meillä oli kaksi simkorttia (yksi mokkulaan ja toinen Acer läppäriin). Neiti kyseli, halusimmeko hänen soittavan Soneralle ja sillä tavalla homma hoituisi ihan helposti. Kiittelimme kovasti ja nuori neiti nappasi kännykän ja soitti Soneraan.
Me kuuntelimme vierestä kun hän ensin perui yhden numeron ja siihen kuuluvat palvelut ja sitten seuraavan numeron palveluineen!!
Kiitollisina sanoimme näkemiin ja jatkoimme matkaa.
Yllätys oli, kun postista tupsahti kirje, jossa SONERA ilmoittaa, että sim-kortti numero:(se-ja.se)
SEKÄ NETTITIKUN PALVELUT JATKUVAT TOISTAISEKSI!!!!
MITÄ EIVÄT SONERAN HENKILÖT SIELLÄ YMMÄRRÄ???? minusta se oli tosi yksinkertainen asia...kaksi sim-kortti numeroa ja NIIHIN LIITTYVÄT PALVELUT PERUTAAN!!

Terv. (Englantilaisen asiakkaanne puolesta kirjoittanut) Blizzard47

8 kommenttia

Hei Blizzard47: Jos lisäät kyseisen asiakkaan asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa asian täältä käsin . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumero löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Mikäli ette löydä asiakasnumeroa, niin laittakaa esim. jompikumpi liittymän numero ilman väliviivoja (0401234567).
Hei, nyt olen laittanut hänen asiakasnumeronsa sinne, niinkuin ehdotit, tosin ekana laitoin väärän numeron. Luulisi, että ohjelma sen hylkäisi automaattisesti.
Jos saatte sen sotkun korjattua sieltä käsin, olisin kiitollinen, mutta jos ei niin palaan Jämsän Puhelintarvike liikkeeseen työpäiväni loputtua. Tarkistan toki ensin täältä, jos on tullut vastaus etten lähde turhaa reissua tekemään.

Terv. Blizzard47
Hei Blizzard47. Asiakasnumero ei ole tallentunut oikein profiiliisi. Kokeiletko laittaa sen vielä uudelleen (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin voimme tarkistaa asian.
Hei, olen sen nyt taas laittanut sinne, jos ei toimi niin lähden Puhelintarvike liikkeeseen uudestaan.
Terv. Blizzard47.
Jostain syystä asiakasnumerosi ei näy vieläkään täällä päässä. Asiakasnumero on siis kymmenen merkkiä pitkä numerosarja ja profiilissasi näkyy ainoastaan kaksi numeroa asiakasnumeron kohdalla. En osaa sanoa, mistä homma kiikastaa. Voitko kokeilla vielä kerran uudestaan? Toki voit hoitaa asian myös paikan päällä liikkeessä.
Hei,
Nyt jätin välilyönnit pois, jos se oli siitä kiinni, kerrothan jos onnistui (tai ei)...kiitos

T. Blizzard47
Nyt asiakasnumero näkyy kokonaisuudessaan täälläkin eli välilyönneistä oli tämä homma kiinni :)

Mutta itse asiaan, kumpikin liittymä on kyllä irtisanottu heti määräaikaisen sopimuskauden loputtua eli asia on hoidettu, kuten olitte liikkeessä sopineetkin.
Hei,
No kiva, että viimeinkin onnistui...my bad 🙂 (eli minun moka). Hieno juttu saada varmistus, että ne kaksi sim korttia, sekä palvelut niihin liittymiin on peruutettu niinkuin pitikin.
Kenties se kirje oli Soneralta sitten vahingossa (automaatio postitus) lähtenyt meille, jos oli joku unohtanut merkata senkin peruutetuksi ohjelmistossa tai jotain vastaavaa.
Kiitos avustanne tässä asiassa.
Loppukesä terv. Blizzard47

Vastaa