elikkä nyt kun on vikailmoitukset tehty ja viat "korjattu" niin selvisi että oisoitteeseen johon puhelimitse suostuin ottamaan 24/1mb niin ei toimi korkeammalla nopeudella kuin 7.5mb/0.8 ja nyt sitten joutuisimme maksamaan 24mb netistä vai? onko mahdollista purkaa kauppa ja ottaa 8mb takaisin? pitäisi kyllä olla, jos kerran 1/3 osa pitäis saada aina vähintään luvatusta nopeudesta.
kiitos
A
Hei Sanooj
Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme Soita 0200 17000 (mpm/pvm), ma–pe klo 8–20, la 9–16.30.
Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme Soita 0200 17000 (mpm/pvm), ma–pe klo 8–20, la 9–16.30.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.