4G aluetta ei löydä...

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Heips!

Äänekoskella ollaan ja tässä kylällä on toimiva 4G alue, mutta kysymys kuuluu että miksi minulla ei? Kaverini asuu n. 500m päässä ja hänellä 4G tikku löytää 4G alueen ja myös on ihan helvetin nopea (50meganen)... ja minulla yhteys on parhaimillaan ollut 8meganen ja näyttää 3G+

Sonera tikun asetuksista jos laitan verkkotyypiksi "Vain 4G" niin eihän se sitä löydä vaikka odottaisit viikon, eli pitää käyttää sitä 3G taikka Automaattista...

Olen tässä pohtinut että voiko tietokoneessa olla ongelma? käytössä Dellin XP työpöytäkone joka nyt on aikas vanha mutta silti erittäin nopea kuitenkin...pitäisikö minun kokeilla tätä tikkua esim. jossain win7 kannettavassa tai vaan tuoda minun pelikoneeni kotoa tänne ja kokkeilla löytyisikö sillä?

Huawei E3276 (4G-nettitikku) on siis minulla ja tämä tosiaan tökkii aikalailla 20min välein ja joskus jopa parin minuutin... toivotonta!


Cheers!

2 kommenttia

Hei jokujollameneehermo!

Olisiko sinulla antaa tarkempaa katuosoitetta jossa noita ongelmia on? Tarkistettaisiin sitten teknisestä aspasta että missä kohden verkko kulkee. Entä liittymä jota käytät, onhan se varmasti 4G liittymä? Lisäätkö vielä asiakasnumerosi tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin tai liittymänumeron ilman ensimmäistä nollaa. Näin päästään katsomaan että liittymä on kunnossa. Toki voit laittaa meille FB kautta yksityisviestillä liittymä ja osoitetiedot niin homma hoituu kyllä sitäkin kautta.
Väinämönkatu 4

Vastaa