Pahoittelen viivästynyttä vastausta. Tämä viesti jäi minulta aikaisemmin huomaamatta.
Liittymässä on nyt modeemin verkossa kaistanleveydellä, joka mahdollistaa maksimissaan noin 4/1 Mbit/s maksiminopeudet. Vaikka ADSL-modeemin ja -keskittimen välinen kaista ei ole nopeuden puolesta erityisen hyvä liittymän nopeusluokka huomioon ottaen, on se kohtuullinen kun otetaan huomioon liittymän johdonpituus puhelinkeskukselle jossa dslam sijaitsee.
4 Mbit/s on vielä ADSL-liittymän
palvelukuvauksen mukainen nopeus ja siinä mielessä hyväksyttävä, mutta katkomista yhteydessä ei saisi esiintyä. Olet viestisi mukaan testannut yhteyttä jo toisella modeemilla ja kaapelilla. Jos ADSL-yhteys edelleen katkoo, tee liittymästä vikailmoitus
Laajakaistan vikailmoituslomakkeella. Lomakkeen viimeisen sivun
Lisätiedot-kenttään voit kertoa tarkemmin katkomisesta eli lähinnä kuinka usein katkoksia on, miten pitkiä katkokset ovat ja sammuuko modeemin ADSL/DSL-valo katkon aikana.