Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Tomppas_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

ADSL ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Täällä Raumalla ei ADSL-yhteys toimi. Ei nettiselaus, sähköposti eikä KotiTV(ei kuvaa). Olen resetoinnut ja uudelleenkäynnistänyt Telewell EA510 v4-boxin pariin kertaan, mutta tästä ei ollut apua. Onko teknisiä ongelmia Soneran puolella ?
1 vastaus
Tapio_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1901 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Pelkällä paikkakunnan nimellä ei yleensä ole mahdollista todentaa, kuuluuko jokin yksittäinen kiinteän verkon laajakaistaliittymä jonkin verkkovian vaikutusalueelle. Asiakas- tai liittymänumeron avulla meillä on mahdollisuus tarkistaa onko/oliko kyseisen laajakaistaliittymän verkkoalueella vikaa.

Asiakasnumero lisätään käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Toinen vaihtoehto on laajakaistaliittymän numero ilman väliviivaa eli muotoon 333123456.

----------

Jos yhteys on edelleen kokonaan toimiaton ja epäilet vian olevan verkossa, tee vikailmoitus numeroon 0206 90101. Numeroon ei tarvitse jonottaa, koska siihen vastaa vianrajausautomaatti. Loppuun asti viety puhelu generoi liittymästä vikailmoituksen, joka menee Vikapalvelun hoidettavaksi.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Tämän osion uusimmat keskustelut