ADSL-liittymän vaihto EXTRA liittymään.

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Eli tarkoitus olisi tässä vaihtaa nykyinen 1 megan ADSL-liittymä 100/5 EXTRA kaapeli liittymään. Eli oon täältä sivulta kattonu, että olisi tuollainen 18kk määräaikainen tarjous. Ni mietin tässä, että saanko otettua tuon liittymän tolla tarjouksella jos mulla on tää 1 meganen ADSL. Että jos sen vaan tunnuksillanni tilaisin sen tosta sivulta, ni se sit vaihtuis automaattisesti sit jonku ajan päästä siihe 100 megaseen. Ja saisin myös ostettua sen kaapelimodeemin siihen tarjoushintaan.

1 kommentti

Uusasiakkaille tarjotut kampanjat eivät koske liittymätyypin vaihtoja. Voit kuitenkin tehdä esimerkiksi niin, että jos liittymässäsi ei nykyisellään ole määräaikaista sopimusta, vaihdat adsl-liittymän kaapelilaajakaistan pienimpään nopeusluokkaan.

Tämän jälkeen voit hyödyntää esimerkiksi seuraavan nopeudennostotarjouksista tehdessäsi samalla 18 kuukauden määräaikaisen sopimuksen:

- Nopeudennosto yhdellä portaalla 4€ lisähinnalla 18 kuukauden ajan. Esimerkiksi jos sinulla on 2M liittymä hintaan 31,90€ ja nostat sen luokkaan 10M, saat tuon 10M liittymän hintaan 35,90€.

- Nopeudennosto kahdella tai useammalla portaalla oikeuttaa alemman nopeusluokan hintaan. Esimerkiksi, jos sinulla on 2M liittymä hintaan 31,90€ ja nostat sen luokkaan 24M tai 100M riippuen saatavuudesta, saat liittymän 10M hinnalla.

Modeemitarjousta ei kuitenkaan tässä tilanteessa voi hyödyntää.

Normaalihinnat voit tarkistaa osoitteeseesi liittymäkohtaisesti saatavuuskyselystä. Itse liittymätyypin vaihto onnistuu asiakaspalvelumme kautta.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa