ASIAKASPALVELUNNE ON LUOKATTOMAN HUONOA!

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Kuinka voitte jonotuttaa kanta-asiakkaitanne puhelimessa tuntitolkulla?
Olen ollut laajakaista-asiakkaanne vuosia ja olisin kysynyt e-laskusta,
joka oli vanhentunut. Minä kun en ollut käynyt Nordean verkkopankissa kymmneen päivään ulkomaanmatkan vuoksi...

Haaveeksi jäi tämäkin kysely; puhelimeen ei vastattu YHDESSÄ TUNNISSA!
Maksan teille sentään eur 41,90/kk!

**********************************

Viimeksi soitin teille noin vuosi sitten (jonotin taas yli tunnin), kun liittymäni ei toiminut. Vihdoin kun vastattiin niin tyttö oli provikkapalkalla ja alkoi kauppaamaan virustorjuntaohjelmia, joista en ollut pätkääkään kiinnostunut! Tämän vuoksiko teille kestää niin kauan päästä läpi?

Harkitsen vaihtamista Saunalahteen, teidän asiakaspalvelun kanssa
asioiminen on mahdotonta.

3 kommenttia

Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme myös Omien Sivujen palvelupyyntölomakkeen kautta. Viestisi välittyy suoraan asiakaspalvelijallemme, joka on sinuun yhteydessä niin pian kuin mahdollista.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme myös Omien Sivujen palvelupyyntölomakkeen kautta. Viestisi välittyy suoraan asiakaspalvelijallemme, joka on sinuun yhteydessä niin pian kuin mahdollista.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu


Voi kuuleppas asiantuntija mutta miten se olisi mahdollista, sillä minä en ole missään vaiheessa saanut tunnuksiani, sillä olen uusi asiakas. Ja nyt olisi kiireellistä asiaa. Kaikki ohjaavat oma sivuille, mutta sinne ei voi päästä. Mielestäni tämä on ihan pöyristyttävän huonoa palvelua. Mikäli en saa yhteyttä asiakaspalveluun ajoissa ja sieltä tulee lasku, jonka perumista asiani koskee, kieltäydyn maksamasta laskua. On tämä hullua, että elämme tiedon valtatiellä, eikä yhteyttä voi ottaa sähköpostitse kuten jokaiseen normaaliin firmaan. Ainut mahdollisuus on jonottaa tuntitolkulla puhelimessa, joka nyt on ihan epärealistinen vaatimus asiakasta kohtaan.
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme myös Omien Sivujen palvelupyyntölomakkeen kautta. Viestisi välittyy suoraan asiakaspalvelijallemme, joka on sinuun yhteydessä niin pian kuin mahdollista.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu


Eipä ole tuostakaan teillä paljo apua. Lomakkeen lähettäessä sanotaan käsittelyajan olevan 2-3 päivää... Kolme päivää meni jo, kun teille palvelupyynnön lähetin, eikä vastauksesta tietoakaan. Tainnut teillä tulla siihen virhe? Käsittelyaika taitaa todellisuudessa olla 2-3 VIIKKOA.

Vastaa