ASIAKASPALVLUUN VASTAAMINEN LASKUTUS ASIOISSA

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

voisko siihen asiakaspalveluun saada yhteyden joskus? viikon olen soittanut joka päivä, pisin jonotus aika oli 2h45min. Jos liittymäni suljetaan sen takia etten saa teihin yhteyttä niin en jätä asiaa sikseen. Kaikki eivät omista nettipankkitunnuksia joilla voi asian tehdä omilta sivuilta.. töissä käyvillä ihmisillä ei ole aikaa koko päivää jonotella teidän asiakaspalveluun. viimeisen laskuni kun olen maksanut, vaihdan liittymäni kokonaan muualle.

6 kommenttia

entinen asiakas: Asiakaspalvelumme on ajoittain tilapäisesti ruuhkautunut. Suosittelen sinulle vaihtoehtoisia asiointimuotoja. Voit esimerkiksi varata meiltä soittoajan ja me soitamme sinulle, tai voit asioida Sonera Kaupassa.

Omille sivuille kirjautumiseen et välttämättä tarvitse nettipankkitunnuksia, vaan voit tilata salasanan tekstiviestillä. Ohjeen löydät täältä.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
olen jättänyt soittopyynnön viime perjantaina aamulla. yritin varata aikaa, mutta vapaita aikoja ei ollut! menin omille sivuille ja olin siirtämässä eräpäivää, mutta siellä mainittiin, että ensimmäisen kerran minun täytyy tunnistautua omilla nettipankki tunnuksilla, jatkossa onnistuu vain salasanalla. Näillä näkymin ainut mahdollisuuteni saada teidät kiinni on puhelimitse. Asiani on kiireellinen, koska tein maksusopimuksen tekstiviestillä ja ensimmäinen erä piti maksaa samana päivänä(19.8) kun sopimus tuli tekstarina puhelimeeni. olen yrittänyt olla yhteydessä siirtääkseni ensimmäisen erän 25.8 tai koko summan maksettavaksi 10.9 mennessä. Enkä ole saanut sitä tehtyä. Eihän liittymäni ehdi mennä tuona aikana kiinni? muistutusta ei ole tullut. Alkuperäinen eräpäivä oli 12.8. Jos pystyt näillä puheilla kertomaan pysyykö liittymäni auki, minun ei tarvitse enää soitella ja jonottaa turhaan asiakaspalveluun.
Mainitakseni vielä, minulla ei ole muita avoimia laskuja!
Voin tarkistaa asian tätä kautta, jos vain lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille ja se löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Mikäli et löydä asiakasnumeroa, niin voit laittaa myös puhelinliittymän numeron ilman väliviivoja (esim. 0401234567).
Iso kiitos sinulle! Laitoin asiakasnumeroni kuten neuvoit. Toivottavasti asia on ok, eli 25.8 oisi tarkoitus maksaa ensimmäinen erä tai vaihtoehtoisesti 10.9 mennessä koko lasku! Odottelen selvitysvastausta tänne..
Tarkistin asian ja sinulla oli tosiaan jo maksusopimus tehtynä. Muutin maksusopimuksen päivämäärää eli voit maksaa koko summan 10.9 mennessä haluamissasi erissä.
Kiitos paljon!

Vastaa