Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ipeluri_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Acer Predator G3120 näytönohjain

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei! Tilasin Soneran verkkokaupasta kesäkuussa 2012 pöytäkoneen mallia Acer Predator G3120 Windows 7, jossa näytönohjaimena Nvidia GTX560 Ti 1g. Nyt tällä viikolla kone rupesi tekemään tällaista että ilmoitti ensin tapahtuneen vakavan virheen sekä ilmoitti jotain videokortin tekstiä sekä koodinpätkä, jonka jälkeen kone rupesi käynnistelemään itseään uudestaan aina siihen asti kun annetaan käyttäjän salasana. Sen jälkeen näyttö rupesi vilkkumaan/näyttämään punaisia pilkkuja mustalla taustalla, jonka jälkeen sama virheilmoitus ja uudelleenkäynnistys jne. Kokeilin toista näytönohjainta jolla ei kyseistä ongelmaa ilmennyt. Kuitenkin on aika arvokas tuo GTX560 näytönohjain joten miten tässä pitäisi menetellä?
1 vastaus
Iiro__
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 624 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei ipeluri!

Kaikilla myymillämme laitteilla on kahden vuoden takuu ostohetkestä lukien.

Tässä asiassa neuvoisin sinua olemaan yhteydessä suoraan Acerin asiakaspalveluun (09) 8763574 (pvm), jossa vikatilanne voidaan kartoittaa ja sinulle antaa tarvittavat toimintaohjeet.

Numerosta löytyy myös huolto- ja tukipalvelut. Ilmoituksen voi tehdä myös sähköisesti: http://support.acer-euro.com/request/fi/index.html
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut