Aiheeton lasku

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Muutin 30. lokakuuta uuteen osoitteeseen. Ilmoitin muutostani Soneran asiakaspalveluun jo syyskuussa. Tuolloin minulle vastattiin, että asia on noteerattu ja olemassa oleva laajakaistani siirretään uuteen kotiini muuttopäivänä. Kun olin muuttanut, sain kuitenkin todeta, että nettiyhteys ei toimi. Soitin asiakaspalveluun, josta minulle kerrottiin, että laajakaistan siirtoa ei ole jostain syystä voitu tehdä, vaan nettiliittymä on yhä vanhassa osoitteessa. Tästä närkästyneenä irtisanoin koko sopimuksen.

Tänään sain ihmetyksekseni Soneralta laajakaistalaskun ajalta 1. - 20.11. Odottaako Sonera minun maksavan laajakaistasta, joka on muuttoilmoituksestani huolimatta ollut kytkettynä vanhaan osoitteeseeni ja jota minun ei ole ollut mahdollista käyttää?

2 kommenttia

Huhuu, onko siellä ketään? Odotan vastausta viestiini.
Hei Francisco! Ensinnäkin pahoittelut vastausviiveestä, ollut melko paljon ruuhkaa näin joulun alla.

Ikävä juttu, että laajakaistan siirrossa on ollut ongelmia. Voit tässä tapauksessa jättää tuon uusimman laskun maksamatta. Hyvitän sen kokonaisuudessaan.

Vastaa