Aiheettomat laskut toimimattomasta netistä.

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Heinäkuussa asiakaspalvelijanne poisti heinäkuussa erääntyvän laskun ja lupasi, ettei uusia laskuja tule ennen kuin ongelmat täysnetin toiminnassa on selvitetty siten, että kokeilen uutta mokkulaa. Ei toiminut, mutta laskut kyllä tulivat!?? Lisäksi on tullut maksukehoitus heinäkuun laskusta sekä uusi lasku, joka erääntyisi 23.8.2013.

Olen edelleen sitä mieltä, että laskut ovat aiheettomia - etenkin kun liittymä on irtisanottu teknisen tuen toimesta 16.8.2013 sen toimimattomuuden vuoksi.

Oletankin, että heinäkuun ja elokuun laskut yht. 26 € poistetaan - vai mitä?

6 kommenttia

Hei 0401204581!

Pahoittelut, että hyvitykset olivat jostain syystä jääneet tekemättä lupauksesta huolimatta. Huomasin että oletkin ollut puhelimitse yhteydessä tänään tästä samaisesta asiasta ja asia on sitä kautta hoidettu. Homma lienee nyt siis kunnossa!
No nyt asian pitäisi olla kunnossa..... pompottelu tekniseen tukeen ei jatkunut ja laskut luvattiin poistaa.
Eipä ollut asia taaskaan kunnossa....!!!?????

Sain postitse kirjeenne:

MAKSUKEHOITUS

Päiväys: 6.9.2013
Viitenro: 11 33219 66590
Laskun alkup. eräpäivä: 23.8.2013
Summa: 12,99 €
Asiakasnumero: 1016398213
Eräpäivä: HETI

Alkaa jo todella kypsyttää teidän tapanne tehdä (puhelimitse) katteettomia lupauksia. Jospa tämä asia tulee vihdoin kuntoon eikä minun tarvitse enää palata aiheeseen.
Hei,
Eikö teillä siellä asiakaspalvelussa (Merja J & kumppanit) ole tarkoituskaan poistaa aiheeton maksukehoitus tai edes vastata viikko sitten, 11.9.2013, lähettämääni viestiin?
Asiakaspalvelijanne kanssa sovin puhelimitse, että hän poistaa viimeisen laskun maksumuistutuksen, mutta ei laskua. Lupasin nyt maksaa tuon viimeisen kk-erän,12,99 €, vaikka muuta oli aiemmin sovittu.

On se vaan kumma juttu, että täysnetti toimi 'alkuvaikeuksien' (nopeuden lasku heti 2 viikon kokeiluvaiheen jälkeen...) korjausten jälkeen todella hyvin yli vuoden, mutta rupesi hiipumaan vähitellen viime keväänä ja kesän alussa katkeili jatkuvasti eikä useimmiten edes päässyt nettiin.

Niin, tuon laskun oikeellisuuden peruste oli kuulemma se, että dataa on siirtynyt... Mokkulalle ei ollut käyttökieltoa, vaan päinvastoin testausta ja vertailua.... Kesälomareissuillahan se yhteys toimi ihan hyvin, mutta ei sitten taas kotona...
Hei 0401204581!

Pahoittelut että aikaisemmin lähettämäsi viesti oli jäänyt ilman vastausta. Huomasinkin että olit ottanut myös toista kautta yhteyttä ja asia oli jo tänään aamulla käsitelty. Maksukehotus on siis hyvitetty.

Mitä tuohon yhteyteen tulee niin harmillista tosiaan että sen toimivuus muuttui noinkin huonoksi eikä asialle ollut ilmeisesti mitään tehtävissä. Harvinainen tilanne, mutta toki joskus näinkin voi käydä. Harmillista molempien osapuolten kannalta.

Vastaa