Aivan paska netti

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 325 katselukertaa

Hei! Miten on mahdollista että myytte näin uskomattoman ****** nettiliittymää Suomessa 2013-luvulla? Nettini pätkii n. 2-5 minuutin välein varsinkin iltaisin joten esimerkiksi nettiipankin käyttäminen on täysin mahdotonta. Pakotatte vielä tekemään kahden vuoden sopimuksen, jotta tästä *****netistä ei millään pääse eroon! Uskomatonta,en voinut tietää että myymänne netti on tälläinen ennen kuin sen tilasin itselleni. Minun silmissäni Sonera on aina ollut luotettava merkki mutta ei enää. Olen ostanut kaksi uutta nettipiuhaa sekä uuden tietokoneen kun luulin tämän ongelman olevan minun päässäni. Olen pettynyt, surettaa tehdä koneella esimerkiksi koulutehtäviä kun tiedonhaku viivästyttää netin pätkimisen takia aivan tajuttomasti.

ps. pahoitteluni jos aiheeni tuli lähetettyä monta kertaa, netti pätkäsi tämänkin aikana 3 kertaa <3<3

8 kommenttia

Hei Maisa,

Ikävä kuulla että yhteydessä on ongelmaa. Lisäisitkö asiakasnumerosi tietoihisi niin voimme tarkistaa liittymäsi tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat Asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Jos sinulla ei ole asiakasnumero tiedossa vielä, mutta tiedät liittymänumeron tai tilausnumeron, niin voit myös jomman kumman niistä lisätä asiakasnumeron tilalle.

Jos lisäät liittymänumeron, joka on muodossa 333-123456 tai 346-123456, niin jätä välistä tuo "-" merkki. Liittymänumero tulee siis muotoon 333123456 tai 346123456.
Täällä pätkii kanssa huolella jo 3 päivää tällästä. Tätä menoa jatkuu niin sil mutsil on kohta sitä huulipunaa 100% naamassa. ON se vaikeeta soneralla pitää kaapeli yhteydessä.
Hei Jacktheman,

Mikäli yhteyden pätkiminen jatkuu edelleen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Sunnuntaina jäi formulasta viimeinen kolmannes näkemättä suorana, kun netti katkesi. Ajattelin, että tämmöistä tämä välillä on, mutta kun yhteys ei käytännössä ole vieläkään palannut muuta kuin muutaman minuutin kerrallaan muutaman tunnin välein, niin tämä rupeaa jo rassaamaan.

Häiriökartasta tuli katottua, että kyseessä on alueellinen häiriö, joka piti olla eilen korjattu, mutta vielä ei moista ihmettä ole tapahtunut ja kun karttaa katsoo, niin ongelmat tuntuvat laajenevan aikamoista tahtia, mutta korjausista ei ole tietoakaan.

Itse siis asun Vantaalla, jossa ei pahemmin ole ukkonen kiukutellut, joten sitä ei voi ainakaan syyttää. Jätin nyt kuitenkin vikailmoituksen, jos nyt vaikka jotai kautta saisi jotain tietoa, että mikä on vikana ja koska saadaan korjattua.
Moi mikä netti sul on, no mul on toi welho jaa no mul tää sonera pätkii niin vitusti littymä 2 vuoden sopimuksella
Onnittelut tosiaan, Soneran asiakkaana saatte kärsiä lähes jatkuvista ongelmista. Oon tässä viimisen vuoden tai kahen aikana joutunu tekeen varmaan 30-40 vikailmotusta. Ne kandee kyllä aina soittaa, kun laskutuksen puolella osataan sentäs vielä hyvittää ongelmista.

En tosin tiedä kandeeko jatkaa asiakkaana, jos on mahdollisuus toiseenkin palvelun tarjoajaan, varsinkin jos niillä ongelmat toimii moitteetta.

Ei sillä että yhteys ois aina pahana, sillon kun se skulaa niin se skulaa tosi hyvin, yhteydet ja kaikki ihan kohallaan.. mut kun saa kerran kuussa melkeen tehä ilmotuksen ni tökkii vähän 😛
"Hyvästi pätkivä netti"
jacktheman kirjoitti:
"Hyvästi pätkivä netti"


Oih sitä ironiaa 😛

Vastaa