Ajankohtaiset vikatiedotteet ?

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei

Oma nettiyhteyteni on ollut poikki nyt noin vuorokauden yhtäjaksoisesti. Tein eilen vikailmoituksen, jossa kerrottiin vian olevan "palvelimessa".

Tarkoittanee sitä, että te olette tietoisia ko. viasta, mutta viasta ei ole ilmoitusta teidän ajankohtaiset vikatiedotteet- sivulla !

http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/ajankohtaista/vika+ja+hairiotiedotteet

Eikö pikainen tiedottaminen, tiedossanne olevasta viasta, helpottaisi muiden samalla alueella, samasta ongelmasta kärsivien vianetsintää? Samalla kenties teidän ei tarvitsisi vastata samoihin kyselyihin uudestaan ?

Olisiko mahdollista, että kaikki tietämänne vikatiedot tulisi vika+ja+hairiotiedotteet-sivulle ?

t: jabudadapii


PS. vika+ja+hairiotiedotteet-sivua on päivitetty eilisen jälkeen, mutta minun alueellani olevaa vikaa ei ole sinne päivitetty!


PSS.Aiemmin keskustelupalstalla antamanne vastaus ei nopeuta asiakkaan ongelmanselvitystä:

"Häiriöilmoituksista ei löydy kaikkia alueellisia vikoja. Häiriötiedotteita pyritään tekemään mahdollisuuksia mukaan. Tarkempaa tietoa alueellisista vioista saa meidän Vikapalvelun kautta. He osaavat kertoa, jos alueella on todettu isompaa ongelmaa."

2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Siis vika on jossakin Soneran palvelimessa?


Siis DNS palvelimessa vai oletusyhdyskäytävässä?


DNS palvelimen voi vaihtaa mm.. Googlen DNS palvelimeen 8.8.8.8 mutta jos on oletusyhdyskäytävässä, niin sitten ei oikein asialle voi tehdä mitään

Soneran DNS palvelimissa ainakin on ollut ongelmia aika paljon
Hei japudadapii,

Kiitos palautteestasi. Välitetään asian eteenpäin.

Tällä hetkellä tilanne on tosiaan se että ihan kaikkia vikoja ei häiriötiedoitteista löydy. Yleensä nämä viat vaikuttavat pienellä alueella, esim. yksittäiseen kerrostaloon.

Ymmärrän kyllä että näidenkin osalta olisi hyvä tiedoitteet olla näkyvillä, varsinkin kun se koskettaa omaa liittymää.

Näistä ongelmista on tarkoitus myös myöhemmin tiedoittaa tekstiviestillä. Myös niiden vikojen osalta, joista ei tiedoitteita tällä hetkellä näy. Tämä on kuitenkin tällä hetkellä vielä kehitysvaiheessa.

Jos lisäät asiakasnumerosi tietoihisi, niin voimme tarkistella missä tuon viankorjauksen kanssa mennään tällä hetkellä. Asiakasnumeron lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Vastaa