Aktivoin tarjoutun Spotify edun, mutta ???


Aktivoin tarjoutun Spotify edun, mutta ???
Kun kirjaudun omille sivuilleni:
minulla ei ole kuitenkaan ole ao etua:

"Sinulla ei ole tilattuja lisäpalveluita. Siirry tilaamaan"

???

Aktivointi tehty jo lauantaina, tänään maanantai-iltapäivä..

23 kommenttia

Hei!

Saitko kuitenkin sähköpostilla / viestillä vahvistuksen, että palvelu kytketty. Asiakasnumerosi perusteella en Spotifya liittymältäsi löytänyt. Mille käyttäjätunnukselle tilauksen teit?
Hei, en ole saanut mitään vahvistusta.

Omalla sivulla oli vain kehotus:
"älä tee toistamiseen, odota" tms..

Eli kun olin kertaalleen klikannut,
systeemi käski odottamaan ja nyt olen odottanut ja kolmatta vuorokautta..

Voisitko ystävällisesti kertoa, miten pääsen tekemään tilauksen uudelleen?

Yritin tehdä juuri äsken tilauksen etunimi.sukunimi osoitteellani ja sain tällaisen viestin:

"Käsittelemme tilaustasi. Uuden tilauksen tai muutoksen tekeminen ei ole mahdollista tilauksen käsittelyn aikana. Saat vahvistuksen tekstiviestillä tai sähköpostilla, kun tilauksesi on käsitelty."

Tuo samainen viesti estää myös vaihtamasta salasanaa ao. sähköpostitiliin.

Olen estittänyt siitä kysymyksen toisessa ketjussa.

Liittyvätköhän nuo kaksi ongelmaa jotenkin toisiinsa?

Voinko tehdä itse jotain muuta?

Kiitos!
Mulla on sama ongelma, painoin siitä että kytke spotify, mutta mitään ei oo kuulunut. Sen jälkeen oon painanu uudestaan "kytke spotify" mutta ei oo mitää tapahtunu. Mutta omista saatavilla olevista lisäpalveluista pääsen kyllä tilaamaan spotify premiumin kuukauden kokeilulla, mutta kun painan kytke spotify spotify edusta tätä tilausta ei pääse kuitenkaan suorittamaan...
Hei!

mitenmodeemiauki: Vastasinkin sinulle jo toiseen ketjuun.

vllekoo: Huomasin, että Spotify oltiin kytketty eilen. Joko sait aktivointiviestin hotmail.com-osoitteeseesi?
Oon odottanut spotify vahvistus linkkiä sähköpostiini pari päivää. Kauanko vielä kestää? Sonera omat sivulla lukee, että spotify olisi tilattuna mutta mitään linkkiä en ole saanut. Onkohan voinut mennä väärään sähköpostiin?
Haluan linkin hotmail sähköpostiini. Kiitos!
Heippa wilberii,

Olethan tarkistanut myös roskapostisi, jottei linkki ole joutunut sinne?
Mariela kirjoitti:
Heippa wilberii,

Olethan tarkistanut myös roskapostisi, jottei linkki ole joutunut sinne?


Aktivointi tunnus tuli mutta ei toimi. " Virhe osoitteen avaamisessa. Tarkista saamasi osoite palvelun kytkentään. Jos ongelma ei poistu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme."

Tommosta herjaa tällä kertaa. Kokeiltu monta kertaa.
Täällä ongelmaa myös, löytää kyllä liittymän, mutta kun klikkasin aktivointipainiketta, ruutu vain vähähti ja takaisin alkusivulle.

Eli kuinka saan spotifyn käyttöön.
wilberii. Lähetin sinulle Spotifyn aktivointilinkin nyt uudestaan hotmail sähköpostiosoitteeseesi jos sitä vielä tarvitset. Jos olet saanut palvelun jo käyttöön, ei palvelua luonnollisestikaan tarvitse aktivoida enää uudestaan.
Hei suomhe-37!

Korjaatko tuota asiakasnumeroasi hieman, eli poista välilyönti/lyönnit niin näemme sen kokonaan ja päästään lähettämään sinulle aktivointilinkki tarvittaessa uudestaan.
Itselläni myös sama vika, eli en ole saanut sähköpostissa aktivointilinkkiä eikä näy omissa tilauksissa spotifyä.
Hei Heik-ap!

Kokeilepa tilata palvelu uudestaan. Tilaus ei tosiaan ole onnistunut lainkaan koska tietoja ei löydy täältä meiltäkään. Eli kirjaudu Sonera Tunnuksella osoitteeseen www.sonera.fi/spotifyetu niin saat tilattua Spotifyn uudelleen.
Ei nyt onnistu tuo tilaus niin millään. Ei tule minkäänlaista varmistusta että tilaus olisi mennyt perille.
Merja_J kirjoitti:
Hei suomhe-37!

Korjaatko tuota asiakasnumeroasi hieman, eli poista välilyönti/lyönnit niin näemme sen kokonaan ja päästään lähettämään sinulle aktivointilinkki tarvittaessa uudestaan.



Hei lisäsin "asiakasnumeron" tai siis liittymänumeron. toivottavasti on oikea että saisi musan kuulumaan
Hei suomhe-37! Viestisi on jäänyt meiltä epähuomiossa käsittelemättä. Oletko saanut Spotifyn käyttöön?
Mullakaan ei toi Spotify-kytkentä mene perille. Sanoo "Emme valitettavasti pystyneet jatkamaan eteenpäin palvelun kytkentään. Yritä myöhemmin uudelleen." Tätä jatkunut jo pari viikkoa.
Hei Jimfrod !

Lisääthän tänne asetuksiisi asiakasnumerosi niin katsellaan miltä täällä näyttää. Teetkö kytkentää uudella tunnuksella, vai päivitätkö Freetä Premiumiksi? Mobiiliin vai laajakaistaliittymään?
Hei tilasin sivuiltanne sen aktivointikoodin spotifyihin, siinä luki sähköpostiosoitteeni ja että sinne tulee postia hetken päästä. Tässä on nyt 2 päivää mennyt eikä mitään kuulu joten jossakin mättää?
Moi KURJO-11! Tilaus oli jäänyt jumiin järjestelmiimme. Tein sen nyt uudestaan ja aktivointilinkin pitäisi tulla kohtapuoliin luukku.com-osoitteeseesi.
Johannes kirjoitti:
Moi KURJO-11! Tilaus oli jäänyt jumiin järjestelmiimme. Tein sen nyt uudestaan ja aktivointilinkin pitäisi tulla kohtapuoliin luukku.com-osoitteeseesi.

Eipä ole näkynyt.....
Järjestelmissämme on nyt jotain häikkää, sillä tilaus ei jostain syystä mene läpi. Pistin asian selvitykseen. Toivottavasti tilaus saadaan tehtyä piakkoin, jonka jälkeen linkki tulee sähköpostiisi.
Johannes kirjoitti:
Järjestelmissämme on nyt jotain häikkää, sillä tilaus ei jostain syystä mene läpi. Pistin asian selvitykseen. Toivottavasti tilaus saadaan tehtyä piakkoin, jonka jälkeen linkki tulee sähköpostiisi.

Nyt tuli, kiitos paljon!
Hieno homma 🙂 Mukavaa kesän jatkoa sinne!

Vastaa