Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
riitu77_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Apua??

Hei, olen maksanut laskut välillä Omilta Sivuilta ja välillä postissa tulleista paperilaskuista. Laskut ovat siis olleet erittäin sekavia minulle, enkä osaa koskaan sanoa mitkä laskut on maksettu ja mitkä ei? Tänään huomasin saaneeni viimeisen maksukehotuksen ja maksoin sen heti pois. Nyt haluaisin vain tietää mikä tilanne on, ja onko tässä nyt suurempikin ongelma?

Kyseisen laskun numero on: xxxxxx
Asiakasnumero: xxxxxxxxxxx
2 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 683 custom-general.kudos
  • 4424 custom-general.replies
  • 125 custom-general.solutions

Omilta sivuilta Sonera tunnuksella näet laskusarkistosta onko laskusi maksettu. Tämä päivittyy parin päivän kuluttua kun laskut on maksettu.
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Marjaana_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 198 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei riitu77!

Saitko asian jo selvitetty olkitun ohjeella? En nimittäin onnistunut löytämään mitään tietoja antamallasi asiakas- tai liittymänumerolla. Mistä tuotteesta on kyse? Jos asia on vielä ajankohtainen, niin tarkistatko asiakasnumeron ja laitat sen omiin tietoihin, silloin se näkyy vain meille soneralaisille. 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu