Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
asiakas1957_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Asennus päättyi tunnuksiin...

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Miten on mahdollista että sain väärät tunnukset, joilla ei pääse eteenpäin asennuksessa? Saanko tunnukset jostain vielä tähän aikaan?
2 vastausta
miiqu_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sinä sentään sait tunnukset. Minä en ole koskaan mitään sellasia saanut. Mistähän niitä voisi etsiä tähän aikaan illasta?

muoks. Kun alahuuli väpättää ja itku on lähellä... Auttaa päivän postin lukeminen yleensä! Eli noloa mutta löytyi.
Katja_
Vanhan Palstan telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 276 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
asiakas1957: Jos tilasit laajakaistaliittymän ja Koti-TV -palvelun samalla kertaa, saat kahdet eri tunnukset. Toisilla tunnuksilla käytät liittymäsi lisäpalveluita, kuten esimerkiksi Omat Sivut -palvelua ja sähköpostia ja toiset tunnukset ovat puolestaan Koti-TV -palveluun. Koti-TV:n tunnukset ovat numeerisia, itse käyttäjätunnus on 10 merkkiä pitkä. Tämän lisäksi saat Koti-TV -palveluun myös kaksi PIN-koodia. PIN-koodeja tarvitset jos haluat vuokra palvelusta elokuvan.

Jos et jostain syystä ole saanut tunnuksia ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Tämän osion uusimmat keskustelut