Asiakas vuodesta -96

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Kiitos!

Olipa liittymä sujettu parin viime kuun maksamattomien laskujen takia. No niinhän pitääkin jos laskuja ei maksa.
Pointti on vaan siinä että olen tehnyt Nordean kanssa suoramaksusopimuksen laskujen maksusta. En ole vielä ehtinyt selvittää kumpi toimijoista on munannut. Muut suoramaksusopimukset kuitenkin toimivat.

Olen saanut muutaman meilin teiltä koskien laskujen avoimenaoloa ja lähettänyt vastineita joissa on ollut suoramaksusopimus liitteenä.

Ainakin minun kohdallani kuvionne sekosivat kun suoraveloitus loppui. Siihen saakka keskimäärin n300e/kk laskuni hoituivat niin kuin kuuluukin.

Se hyvä puoli asiassa on ettei kaikenmaailman kauppiaat soittele. Aikaeroni Suomeen on 11h. Päätin nyt avautua täällä kun asiakaspalvelunnekin on tukossa. Huono puoli on että olen täällä vielä kolme kuukautta ja ilmeisesti ilman Suomipuhelinta. En oikein usko että saatte asiaa korjattua.

Jos tähän tulee vastine niin en halua kuulla pahoitteluja tms shittiä vaan sen miten asia hoidetaan kuntoon.

Olli

1 kommentti

Hei santo675!

Liittymässäsi näyttää olevan tällä hetkellä voimassa sähköpostilaskutus. Suoramaksua ei ole meidän tietoihin asti päivittynyt ja niinpä laskut lähetetään ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Oletko saanut ne tuohon yahoo.com osoitteeseen? Jos et, suosittelen että käyt kurkkaamassa laskut Omien Sivujen http://www.sonera.fi/omatsivut kautta. Sieltä löytyy laskuarkisto josta nuo saapuneet laskut löytyvät. Palveluun kirjaudutaan Sonera Tunnuksella. Ohjeet tunnuksen luomiseksi löydät tästä.

Suoramaksu kannattaa pankin sivuilta nyt tarkistaa ja tehdä sopimus tarvittaessa uudestaan. Joku "häikkä" siinä varmaankin on koska tieto ei ole päivittynyt meille saakka.

Vastaa