Asiakaspalaute Mikkelin Sonerakaupasta

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Vein puhelimen huoltoon Mikkelin Sonera Kauppaan pari viikkoa sitten. Minua palvellut nuori mies oli ystävällinen ja avulias, mutta...

Kun vein puhelimen liikkeeseen, minua palvellut myyjä tarvitsi apua työkaveriltaan, koska heillä oli ongelmia tulostuksen kanssa. Kännykän mukaan kun piti tulostaa huoltomääräys tms, ja tulostimet eivät sinä päivänä toimineet.

Minua palvellut myyjä kysyi työkaveriltaan, miten tilanteessa pitäisi toimia. Hänen neuvoa pyytäessään työkaveri vain vilkaisi tämän puoleen mutta ei tehnyt elettäkään auttaakseen tai edes vastatakseen, että odotatko hetken. Minua palvellut myyjä yritti ratkaista tilannetta itse ja hienosti hoiti erittäin kiusallisen tilanteen joka johtui toisen myyjän käytöksestä. Kolmannella kerralla kysyttäessä, noin 10 minuuttia ensimmäisestä kysymisestä hän viimein neuvoi minua palvellutta myyjää.

Neuvon antamiseen meni noin 20 sekunttia. Tämän toisen myyjän uskomattoman käytöksen vuoksi minua palvellut myyjä joutui todella noloon asemaan ja aikaa tuhlaantui noin 15 minuuttia enemmän. Minua palvellut myyjä ansaitsisi kyllä jonkun palkinnon yrittäessään luovia diplomaaattisesti tilanteessa, joka oli todella nöyryyttävä hänelle, kun aivan asiakkaan silmien edessä työkaveri noin käyttäytyy.

Halusin antaa palautetta asiasta ja toivon, että tuo positiivinen ja todellinen asiakaspalvelija saisi tätä kautta kiitoksen. Tilanne oli kiusallinen, ja työkaverisi käytös täysin epäammattimaista, mutta selvisit siitä hienosti. Keep your chin up!

1 kommentti

Moi MrsL!

Kiitos paljon palautteestasi! Me välitämme tämän eteenpäin tarvittaville tahoille.

Aurinkoista syksynjatkoa sinulle 🙂

Vastaa