Asiakaspalaute Soneran asiakaspalvelusta

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Heippa, soittelin tässä tällä viikolla Soneran asiakaspalveluun ja halusin antaa vielä palautetta näin jälkikäteen. Puhelimella pääsi vaihteeksi tosi nopeasti läpi, itselläni on ikäviä kokemuksia siitä, kun pari vuotta sitten olen jonotellut 35 minuuttia, kunnes oli pakko katkaista, kun en enää ehtinyt puhua. Tästä on selvästi tultu eteenpäin. :)

Yleisesti ottaen välillä on ollut mutkia aikaisemmin teidän palveluiden kanssa, mutta asiat on kuitenkin aina saatu tyydyttävästi hoidettua kuntoon. Tällä kertaa asiakaspalvelussa minua palveli muistaakseni Terhi niminen henkilö ja hän hoisi asiani hyvin kuntoon. Olen tosi tyytyväinen häneltä saamaani palveluun ja halusin siitä vielä antaa palautetta näin jälkikäteen.

1 kommentti

Heippa Gila ,

Ihana kuulla, kiitos mukavasta palautteestasi! Asioilla on onneksi tapana järjestyä, vaikka mutkia tulisikin.

Lähetin kiitoksesi eteenpäin Terhille. 🙂

Vastaa