Asiakaspalvelu

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olen nyt odottanut yli tunnin! täällä espoon iso-omenassa omaa vuoroani.
Nettitkku vain lakkasi toimimasta ja puhelimessa käskivät liikkeeseen, kun on kuulemma
Vanha tikku jonka ei pidäkään enää toimia. Siis minusta on aivan miellettömän
Mielenkiintoista miten tänä päivänä voi asiakaspalvelua hoitaa näin huonosti kuin teleoperaattorit, kuten sonera, sen tekevät. Millä muulla alalla voi tehdä näin? Kuvitelkaa autokauppaa, katsastusasemaa, pankkia tai mitä tahansa - teleoperraattoreiden tulokset ovat hyviä, mutta ilmeisesti tuo taajuuslisenssimalli eristää heidät normaalista maailmasta, siten että asiakastyytyväisyytern vaan ei tarvi panostaa. Eikö ole mielenkiintoista?

3 kommenttia

Hei Ipo321! Saitko asian lopulta hoidettua myymälässä? Jos tilanne oli sellainen, että tarvitsit uuden nettitikun, olisi sen toki Asiakaspalvelumme voinut lähettää postitse tai olisit voinut tilata uuden tikun Verkkokaupastamme. Harmillista jos ainut sinulle neuvottu vaihtoehto on ollut myymälä. Sonera Kaupan ruuhkasta kannattaa laittaa palautetta: http://www.sonerakauppa.fi/ota-yhteytta?someid=some9116

Lisäämällä asiakasnumerosi Profiilisi tietoihin, pystymme auttamaan sinua monissa liittymäasioissa täälläkin joten ilmoittelehan jos olet vielä apua vailla.
En ole saanut ratkaistua ongelmaa. Irtisanoisin sopimuksen, mutta tuskin pääsen puhelimella läpi. Tuo kertoo firmastanne paljon, että jos valitan jostakin tässä foorumissa ja tee (hienosti) vaivauduttu vastaamaan, niin silti kehtaatte heittää pallon minulle ja sanoa, että valita toisaalle.
Te voisitte ottaa logit Ison Omenan asiakaspalvelusta, ilmoittaa että improvement program on olemassa ja miten aiotte parantaa surkea tilanteen. Mutta ette siis tee asian eteen muuta kuin pahoittelette. hoh-hoijaa.
Palaute voidaan laittaa myös täältä eteenpäin ilman muuta. Tuota antamaani linkkiä kuitenkin suosittelen, sillä siihen tulee myös yhteystietosi Sonera Kaupan antamaa vastausta varten.

Vastaa