Asiakaspalvelua parhaimmillaan.

  • 11 December 2014
  • 0 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Jatkoin laajakaista-sopimusta 2 vuodella. Lisäksi tilasin Viasat Kulta-paketin. Paketti latautui, mutta kaksi kanavaa puuttui nettisivumainokseen verrattuna:Playboy TV ja Viasat Crime. Soitin vikailmoitukseen, poistuneet kuulemma valikoimasta 1.9. Teknisen puolen nainen joutui itsekkin tarkistamaan asian. Erheellistä mainontaa.

Uusiessani laajakaistasopimuksen, luvattiin minulle toimittaa uusi Kotitv-boksi (pienempi kuin nykyinen). Tiistaina 11.9 huomasin, että kotitv ei toimi. Illalla soitin vikailmoitukseen, sanottiin että kotitv oli kytketty uudelle reitittimelle. Laite ei ollut edes tullut. Tänään iltapäivällä ke 12.9 paketti tuli. Paketissa oli vain reititin, muttei boksia. Soitin asiakspalveluun, josta sanottiin, ettei minulle ole mitään uutta boksia tulossa. Ei semmoista ole kuulemma voitu luvata. Voisin kuulema valittaa tekniselle puolen. En jaksanut enää 25 min. odottamisen jälkeen. Ihme touhua. Pitääkö minun alkaa nauhoittamaan puhelinkeskustelut Soneran kanssa. Enpä ole kohdannut aikaisemmin moista sekoilua.

0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa