Asiakaspalvelua sähköpostilla!

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Hei.

Teillä ei oo näköjään mahdollista lähettää minkäänlaista sähköpostia.

Tämä olisi kyllä ihan hyvä olla olemassa koska itselleni tuli juuri tarve olla yhteydessä asiakaspalveluun, mutta sairauteni takia en pysty puhumaan puhelimeen ollenkaan niin en pysty hoitamaan mitään asioita puhelimitse joten se sähköposti olisi ihan hyvä tässä.

Mutta asiaan tilasin juuri tuon mtv3 total kanavapaketin mutta eipä siinä tilauksen aikana kysytty ollenkaan että onko mulla olemassa jo sitä kaapelikorttia vai ei niin olisin kysynyt, että pitääkö minun nyt tehdä eri tilaus siitä kortista vai tuleeko se nyt postilla mulle vai mitä?

6 kommenttia

Hei Jammy!

Kiitos palautteestasi, välitän sen eteenpäin. Tarkistin tilauksesi asiakasnumerosi perusteella ja kaapelikortti näyttää olevan tulossa sinulle MTV3 Totalilla varustettuna. Mukavia hetkiä viihteen ja penkkiurheilun parissa!
Joo sieltä tulikin aamulla tekstiviesti missä sanottiin että se tulee postilla, Mutta tuo sähköposti olisi kyllä muutenkin ihan hyvä olla olemas joten toivottavasti otatte sen joskus käyttöön.
Moi Jammy! Ideasi on vastaanotettu 🙂 Kiitos kehitysehdotuksestasi!
Sähköpostin lähettämismahdollisuus olisi ehdottoman tärkeää !!!
Minullakin olisi ollut tarvetta, mutta enpä löytänyt yhtään osoitetta soneralle.

vikailmoitus on tehty hidastelevasta netistä jo viikko sitten.
he sanoivat että yhteydessä ollaan 48 tunnin sisällä.
Olisin kysynyt, kuinka monta päivää Soneran mielestä sisältyy 48 tuntiin ?

mielestäni viikossa on aika monta kertaa tuo 48 tuntia....

Ärsyttävää, kun pitää taas soittaa samasta asiasta vain siksi että Soneralta ei pidetä lupauksia.
Saa kuunnella automaattipölinöitä taas ainakin kerran sen varttitunnin ajan, että pääsee henkilökohtaiseen asiakaspalveluun.
Ja puhetunnisteessa ei ole valintaa, missä kysyttäisiin että haluaako henk.koht. palveluun.
Teknisessä tuessa on tasan kaksi vaihtoehtoa: vikailmoituksen jättäminen ja laitteiden ja asetuksien tarkistaminen automaatin kanssa.
olen kehittänyt oman kolmannen vaihtoehdon: olen puhumatta mitään, jolloin automaatti änkyttää muutaman kerran: "anteeksi, en saanut selvää" ja "anteeksi, minulla on vieläkin vaikeuksia kuulla puhettasi" ja sitten yhdistyy asiakaspalveluun.

tästä kaikesta jonottamisesta ja turhan löpinöistä sitten joudumme me maksamaan.

kehittämisen varaa asiakaspalvelussa tosiaan olisi ja paljon !

Lähtisitte edes siitä, että pitäisitte lupauksenne ja soittaisitte takaisinpäin.
ja pistäkää se yhteydenotto sähköpostilla mahdolliseksi välittömästi !

Tappakkaa myös se automaattipulputtaja.
Hei Laura,
Meihin voi olla yhteydessä sähköpostilla yhteysoppaan kautta. Tee valinta, mitä asia koskee, ja klikkaa LÄHETÄ SÄHKÖPOSTIA.
Tiedoissamme lukee, että olette sopineet, että käyt testaamassa modeemin toimivuuden Sonera Kaupassa. Onko tässä tullut väärinkäsitys ja siksi et ole saanut soittoa? Pahoittelen, jos emme ole pitäneet lupaustamme.
Soittovalikko on tehty siksi, että puhelut ohjaantuisivat sellaiselle ihmiselle, joka asiasta tietää. Olisihan se kätevää, jos meillä olisi ihminen vaihteessa, joka ohjaa puhelin oikeaan paikkaan. Nyt on tyytyminen automaattiin. Ohjasin viestisi palautteena eteenpäin, en kuitenkaan ryhtynyt tappopuuhiin.
No ei todellakaan ollut halistua sanaa puhetta mistään Sonera Kauppialla käymisestä.

Oma modeemin asetukset kävimme läpi. Mutta toisen modeemin kokeilusta ei ole ollut puhetta.
Oma modeemini on uusi ja luulenpa että toisen modeemin kokeileminen olisi turhaa.

Kaiken lisäksi teillä tekninen tuki kirjaa tietoihin ihan hatusta omiaan.
Tuskin mitään vikailmoitustakaan on lähetetty.

Vielä on toukokuun 10. päivään kärsittävä Soneraan, mutta sitten tämä määräaikaisuus päättyy ja koko Soneran asiakkuus. Teillä onkin tullut roikuttua vuodesta 1999 ja siinä on ollut se 14 vuotta liikaa.

"Soittovalikko on tehty siksi, että puhelut ohjaantuisivat sellaiselle ihmiselle, joka asiasta tietää."
Ja paskat !
Se automaattipulinan tarkoitus ei teillä ole ohjata asiakkaita oikeaan palvelunumeroon eikä yhtään mihinkään. Koska ne puhelut eivät ohjaannu yhtään kellekään, vaikka asiaa kysytäänkin mitä koskee.
Mikä ihmeen soittovalikko ? Itse et taida tietääkään tuosta automaatista, mitä se kysyy ja miten se toimii.
Sopisi soittaa sinne itse, niin tietäisit sapetuksen syyn. eikä tarvitsisi puhua täällä ihan perättömiä sinunkaan.

Se muillakin tapahtuu yhdellä napin painalluksella.
Nyt kysytään aluksi ja keskellä ja lopuksi mitä asia koskee, ja sitten alkaa sen seuraavanlainen selitys. ja mahdollisimman hitaasti että aikaa ja rahaa palaisi mahdollisimman paljon.
Eikä lopuksikaan anneta valita millään napilla eikä puhetunnisteella valintaa että haluaa henkilökohtaiseen palveluun. Siihen pääsee vaan, kun on puhumatta mitään automaattiäänen kysymyksiin. Tapa on sekin, mutta ensin kun pitää kuunnella noita iänkaikkisia jorinoita.

Vielä kun ensin tein sen asiakaspalvelunumerossa, sitten kun he yhdistivät tekniseen tukeen, niin taas sama ukko oli automaattiäänellä ja sama litanja...
Eikö tosiaankaan ole helpompaa tapaa.

mutta onneksi tätä kärsimystä tarvii kestää vain viisi kuukautta enää.

Vastaa