Asiakaspalvelun blogi 29.4.2009

  • 11 December 2014
  • 0 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tässä threadissa voit kommentoida asiakaspalvelun blogin juttua päivältä 29.4.2009.

Sinun yhteisösi

Facebook, Twitter, IRC-galleria, Habbo-hotelli, kaiken maailman keskustelupalstat ja blogit. Mitä niitä nyt onkaan. Yhteisöllisyys tuntuu olevan kova juttu tänä päivänä, katsoitpa asiaa miltä kantilta tahansa. Me kaikki luomme omia yhteisöjä paitsi kasvotusten myös verkossa, ja näiden verkkoyhteisöjen merkitys jokapäiväisessä elämässämme kasvaa kohisten.

Niinpä mekin Soneralla halusimme kantaa kortemme kekoon ja olla lähempänä asiakkaitamme huhtikuun alussa avatun verkkoasiakaspalvelumme avulla. Vielä ei toki voida puhua meidän Kysy ja keskustele –palstasta netin suosituimpien foorumien korvaajana 😉 Olen kuitenkin ilolla pannut merkille, että kävijämääristä päätellen te olette löytäneet hyvin verkkoasiakaspalvelun ja sen monet helmet. Löytämisestä puheen ollen, oletko huomannut mainion hakutoiminnon sivuillamme, oikeassa ylälaidassa? Jos et löydä sivustolta etsimääsi, niin vinkkaa siitä meille luodaan puuttuva tieto yhdessä esim. Ohjeisiin ja vinkkeihin, josta se on myös muiden löydettävissä ja luettavissa.

Verkkoasiakaspalvelun lanseeraus on aiheuttanut mukavaa vipinää ja vilskettä paitsi itse sivustolle myös meille tänne markkinointiin. Hommaa on riittänyt yllin kyllin, kun on mietitty, miltä sivuston tulisi näyttää, mitä täältä pitäisi löytyä ja milloin ja missä tästä uudesta palvelusta kerrotaan asiakkaille. Ehkä sinäkin olet saanut meiltä asiaan liittyvää sähköpostia tai tiedotteen laajakaistalaskusi välissä, tai kenties olet lukenut lehdistä tästä uudesta palvelusta?

Tarkoitus ei kuitenkaan ole jäädä laakereilleen lepäämään, vaan haluamme kehittää verkkoasiakaspalvelua eteenpäin teidän avullanne. Onkin tosi tärkeää saada juuri teiltä palautetta, mikä täällä toimii ja mikä ei. Käy toki jättämässä palautetta ja kehitysideoita kehitetään tästä yhdessä vielä parempi kohtaamispaikka!

Kohta muuten vietetään tämän verkkoasiakaspalvelun 1 kk synttäreitä, ja vappukin on sopivasti ovella, joten syytä juhlaan ei tarvitse etsiä kaukaa. Eiköhän korkata pullo kuohuvaa ja kohoteta malja nuorelle verkkoasiakaspalvelulle ja nautita orastavista kevätauringon säteistä. Kippis!

Riemukasta ja toivottavasti auringontäyteistä vappua toivottaa

Aija laajakaistamarkkinoinnista

P.S. Eka taulutelkkari arvotaan vapun jälkeisellä viikolla.
Olethan muistanut osallistua? Ties vaikka juuri sinulle soitetaan ensi viikolla ja kysellään, mihin osoitteeseen telkkari toimitetaan;)

0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa